reklama

T-mobile a nekvalita služieb

Dlho som využíval služby T-mobilu, predtým Eurotelu, po rôznych premenách programov som skončil vo všeobecnej spokojnosti u karty EASY. Lenže kvalita služieb ide v poslednom období stále dole.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (39)

Najprv T-mobil jednostranne skrátil platnosť kreditu z 12 mesiacov na 3 mesiace. Nakoľko telefón používam v 90% pre príjem hovorov a SMS, kredit mi prepadol.

Keďže som sa chcel vyhnúť aspoň tomu, aby prestala platiť samotná SIM karta, zavolal som na automatické EASY číslo 12350. Bohužiaľ táto služba sa zmenila na nútené vypočutie si množstva reklamy a až na zaver je menu ale poskytovanie informácie o zostatku kreditu a platnosti karty nefunguje.

Obrázok blogu


Obr.1. Preto som vyplnil formulár "napíšte nám" a poslal otázku internetom. Najprv som chcel poslať e-mail ale nemajú zverejnené adresu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu


Obr. 2. Bohužiaľ ani internetom nie je možne T-mobilu zaslať otázku. Vráti sa "Chyba! -29268" Jediné čo zostáva pozitívne pre web t-mobilu, je to, že keď som v prehliadači zadal naspať dostal som sa k textu, ktorý som písal.

Preto skúšam komunikovať s T-mobilom aspoň týmto spôsobom. Možno niektorý kompetentný pracovník zareaguje, ak áno, oficiálnu odpoveď tu zverejním, a ak nie tak je tento článok informácia pre čitateľov na čo si majú dávať pozor.

Kópia otázky z formuláru:
Chcel som zistiť aspoň dokedy je plátna EASY karta, nakoľko kredit už neplatí rok ale len nejaký mesiac a možno sa skrátila aj platnosť karty, keďže informácia o skrátený platnosti kreditu nebola zákazníkom doručená a tak isto môže dopadnúť aj skrátenie platnosti karty.
Preto som zavolal na EASY číslo 12350, po vypočutí si množstva reklám som dal menu 1-dobíjanie a informácie a hláska mi ponúkla menu 1-dobitie z ktorej telefonujem, 2-dobitie inej 3-informácie o výške kreditu a platnosti, lenže keď stlačím 3 tak nedostanem informácie o kredite ale vráti ma v menu naspať. Je to úmysel aby som zavolal na informácie alebo technická porucha? Vaša odpoveď bude pravdepodobne použitá v médiách.
Jozef Drahovský

Jozef Drahovský

Jozef Drahovský

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 235
  •  | 
  • Páči sa:  1 053x

Venujem sa analýzam v doprave a vývoju v oblasti informačných technológií. Zoznam autorových rubrík:  DopravaRôzneZoznam článkov

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu