reklama

Ďakujem Unionu a alimenty prefaktúrujem na Vašu spoločnosť...

Ochrana osobných údajov v UNIONe. To je vec, ktorá neexistuje. Dnes mi prišlo niekoľko desiatok e-mailov na utajenú e-mail adresu, o ktorej vedel len UNION.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)
www.union.sk
www.union.sk 

V UNIONe pravdepodobne zlyhal server alebo človek a rozposlal SPAM všetkým, ktorí (aspoň v mojom prípade) uzatvárali poistnú zmluvu cez internet.
Navyše ako odosielateľa uviedol e-mail adresu, za ktorou je schovaný zoznam e-mailov takýchto zákazníkov. Takže každý kto dal na došlý e-mail reply, rozposlal svoju odpoveď všetkým zákazníkom UNIONu.

Je zaujímavé, čo všetko som sa dozvedel.
Pre názov článku som si požičal jeden z výrokov, ktorý sa mi najviac zapáčil. Na začiatku prišlo niekoľko MB video a potom sa to len sypalo. Prinášam náhodný výber z tých zaujímavejších e-mailov:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
  • PRECO MI CHODI OD VAS POSTA !!!!! JA SI JU NEZELAM !!!!!!!!

  • Vazeny pan Pipek, neviem kde beriete tu drzost posielat mi nevyziadane e-maily s reklamou po tom, co ma pred casom vedenie vasej poistovne ubezpecilo o tom, ze mi taketo nevyziadane e-maily uz nebudu chodit.

  • Vazeni, boli by ste taki laskavi a vymazali moju adresu z vasich databaz? pripadne neposielali reklamny spam? NEPOSIELAJTE MI NEVYZIADANU POSTU!!! UPOZORNUJEM VAS UZ 2X!!!

  • HMMM, je este niekto sucastou tohto mejlinglistu, kto by nam vsetkym chcel oznamit, ze si to nezela? Vsetci sa potesime akejkolvek novej spravicke na tuto temu do nasho mejlboxu...

  • NECHAPEM ODKIAL MATE MOJU ADRESU JA TIETO CO SU TU NAPISANE VIDIM PRVY RAZ :) FAKT JE TO DOST ZABAVA PRETOZE SOM ZA CELY DEN NEDOSTAL NIC OKREM TOHOTO..

  • ..to je fakt sranda ... uz by to chcelo len zorganizovat stretnutie prijmatelov NEVYZIADANEJ POSTY - stale lepsie ako sediet v piatok vecer v praci a mazat maily ...

  • Zdravim, Ani ja nespoznavam nikoho....ale tento nedostatok by sme mohli odstranit hromadnym stretkom. Ja by som navrhoval sobotu o 19:00 na hlavnom namesti pod rolandom. Cakam reakcie...

  • ze? tak v sobotu.

  • preco, ved to je sranda:-)

  • dakujem za prijemne spestrenie zaveru tyzdna, naozaj by sme tuto zonamku mohli niekde zapit, keby to ten prvy len vymazal tak by sme sa nepoznali

  • Tak ahojte, povodne som nechcela pisat, ale uz to vyzera dost zaujimavo...Zial musim ist domov z prace, u nas sa v piatok pracuje len do 15.00 Takze peknucky vikend vsetkym

  • ..toto je fakt dobra zoznamka

  • suhlas - bez bab by to neslo :) muzske pokolenie by zaniklo ... ;]

  • asi som ja ten "prvy", ale to som netusil, ze CENZORED@union.sk je mailing list. Uz som volal do Unionu pred pol hodinou, administratori su vsak zjavne uz doma a dotycny pan Pipek z Unionu asi ani netusi co sposobil. Takze sa pripajam - nepiste nic na CENZORED@union.sk, obracajte sa priamo na Union a hlavne - neposielajte trojmegove videa, ako jeden pan z Lesov SR, hlavne ak su zufalo stare... Prijemny vikend vsetkym + vrele pozdravy do Unionu

  • Nie je tu niekto, kto by mal zaujem oslovit vsetkych klientou UNIONu neodolatelnou ponukou na ine poistenie? Ma to jednym mailom vybavene ;)

  • Zdravim vsetkych postihnutych, ospravedlnujem sa za nevyziadany mail, ale kym to v UNIONe vypnu, chcem Vam vsetkym oznamit, ze nasa firma ponuka ...CENZORED

  • Ahojte obcania, dobre som sa pobavila citanim mailov. Za taky kratky cas tolko. Normalne budem mat lepsi vikend vdaka Union poistovni.

  • takze kto sa chce zucastnit stretka, tu je adresa, na ktoru mozete pisat: CENZORED@hotmail.com. v pondelok dufam pokracujeme!!! :-)

  • to by chcelo vyuzit a dat si zoznamovaci inzerat :))) hladam mladu babu , 90/60/90 , 100 mil. na konte a Ferrari :)))

  • Ludia ja taky vysmiaty pojdem dnes z roboty vdaka unionu,......TO JE DOBREEE, TO MUSI BYT .... UNION :-)))))))

  • ale ved je predsa take uzasne, ked na vas mysli naraz tolko ludi :))))

  • alebo tych, co su nepritomni na pracovisku - doteraz mi od nich chodia "out of office assistenti"... uz tu mam 120 reportov o nedoruceni...

  • Mozno to je jednoducho marketingova akcia unionu...

  • poznavacie znamenie je zastava unionu

  • Fajn, takze idealny cas na osvetu. Plati u nas toto: (mozete to poslat kazdemu spamerovi, nezaskodi s kopiou na obchodnu inspekciu podla miestnej prislusnosti, ak je znama, ak nie, tak na riaditelstvo, ktora dodrziavanie zakona dozoruje) 147/2001 Z.z.

  • milí moji nemáte v práci čo robiť, že máte kedy čas diskutovať akolo takáchto spamov? Ja som ho jednoducho vymazala.

  • Zvlastne, jeden virus da dokopy tolko ludi

  • Najpr som chcel panovi Pipekovi vynadat za SPAM.. este ze som to nespravil (mal som zlu naladu a nerad by som sa o nu nechtiac delil s touto vzacnou spolocnostou J).. teraz sa mi to zacina pacit a dobre sa bavim.. koniec koncov nemam na sobotu vecer plany, tak sa k tomu rolandovi mrknem.. clovek nikdy nevie ake uzitocne kontakty sa daju pozbierat v sobotu vecer pri pive.. 19h – Roland – heslo UNION!

  • Zdravim vas vsetkych, ten napad na sobotu o 19:00 pri Rolandovi sa mi paci, normalne tam mozno skocim, minimalne zakricim "UNION" a uvidim, co sa bude diat. Inac prijemny vikend vsetkym.

  • ja som uz vymazal cca 500 sprav - a dohodol som si 2x rande - celkom dobra bilancia ;)))))

  • DAKUJEM UNIONU - a upozornujem ze alimenty prefakturujem na Vasu spolocnost... !!!

  • Si predstavte pana Pipeka, ked si v pondelok zapne comp ..

Jozef Drahovský

Jozef Drahovský

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 235
  •  | 
  • Páči sa:  1 053x

Venujem sa analýzam v doprave a vývoju v oblasti informačných technológií. Zoznam autorových rubrík:  DopravaRôzneZoznam článkov

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu