reklama

Čo sa stane s prvou dopravnou pascou - pokračovanie a záver

Viacero ľudí sa ma pýtalo ako pokračuje moja snaha o nápravu chybného dopravného značenia na vjazde do Bratislavy. Úprimne povedané, som prekvapený až z takého záujmu. Pôvodne som chcel napísať článok po oprave dopravného značenia, o tom ako sa všetko podarilo, ale skutočnosť je nasledovná.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)
Obrázok blogu

Asi o 2 týždne po podaní písomnej žiadosti do podateľne Magistrátu, som zavolal na Cestný správny orgán. Potvrdili mi, že návrh dostali, ale musia zistiť skutkový stav na mieste.Súčastne mi doporučili aby som návrh predniesol osobne na zasadaní operatívnej komisie pri oddelení prevádzky dopravy Magistrátu hlavného mesta SR Bratislava, pre dopravné značenie na území mesta Bratislavy.

Doporučenie som akceptoval a dňa 26.7.2005 aj osobne na zasadnutí komisie predniesol.

Zástupca dopravného Inšpektorátu Bratislava II, dal za pravdu predloženému návrhu a podstúpil návrh na realizáciu správcovi komunikácie. Po právnej stránke sa tým podarilo dosiahnuť ciel návrhu.

Správca komunikácie v tomto prípade nespraví nič iné, len posunie dopravnú značku začiatok obce o jeden stĺp verejného osvetlenia skôr, k značke maximálna povolená rýchlosť, čo je súčasne aj na úroveň dopravných značiek na druhom okraji cesty, čím sa celý problém vyrieši.

Na uvedenej komisii sa aj dobre pobavili, keď som im na predložil fotografiu z môjho prvého článku o dopravných značkách. Neverili, že taká dopravná značka môže v Bratislave existovať. Asi preto som dostal otázku, či ide o skutočnosť alebo fotomontáž.

Dnes 2.8.2005 som mal cestu okolo uvedeného úseku cesty a všetko je po starom. Zrejme správca komunikácie si niekde na dovolenke užíva... Dňa 15.8.2005 už bolo na vjazde do Bratislavy upravené dopravne značenie, tak ako bol návrh. Týmto chcem poďakovať všetkým, čo ma podporovali a pomohli odstrániť nedostatky v dopravnom značení.

Jozef Drahovský

Jozef Drahovský

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 235
  •  | 
  • Páči sa:  1 053x

Venujem sa analýzam v doprave a vývoju v oblasti informačných technológií. Zoznam autorových rubrík:  DopravaRôzneZoznam článkov

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu