reklama

Ako som sa okúpal v aute

Pri vychádzaní na most sa mi niečo nezdalo. Spomalil som a vo svojich dverách vodiča, stlačil elektrické ovládanie okna. Akonáhle elektromotor otvoril okno, začala sa dnu valiť voda, takým prúdom, že u posádky nastalo zdesenie... Teraz z odstupom času som veľmi rád, že sa okno stihlo otvoriť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)
Obrázok blogu

Bolo to v upršaný deň, všade na ceste veľa vody, hoci bolo krátko po poludní viditeľnosť bola mizerná.Vchádzal som na križovatku na konci mosta. Jediné čo sa tam dalo, bolo pripojenie na hlavnú cestu.

Bohužiaľ samotné spojenie ciest bolo pod nešťastným uhlom. Nebolo súbežné, že by stačilo pozrieť sa do spätného zrkadla a zaradiť sa a ani nebolo dosť kolmé aby vodič videli auta prichádzajúce zľava a bezpečne odbočil vpravo. Ale aj tak s trochu vykrúteným krkom som videl autá lebo mali zapnuté svetlá.

Zrazu sa mi zazdalo, že cez zapršané sklo vo svojich dverách vidím niečo veľká a tmavé. Preto som takmer zastal a otvoril okno, že sa pozriem o čo ide. Do tváre som dostal silný prúd vody a v zlomku sekundy som bol cely mokrý. To veľké tmavé bol pomerne rýchlo idúci kĺbový autobus bez svetiel. Keďže na ceste bolo viac ako 10 cm vody s pod predného kolesa cez čerstvo otvorene okno sa vovalila poriadna dávka vody. Skôr než sa okno stihlo zatvoriť, vovalili sa ešte dve ale už o niečo menšie dávky vody. U zbývajúcich troch členoch posádky najprv nastalo zdesenie a krik. Potom si všetci uvedomili čo sa vlastne stalo. Zdesenie vystriedal smiech a zábava na môj účet, že sa dnes už nemusím kúpať.

Vlasy a tvár som si poutieral do oblečenia a po chvíli pokračoval ďalej.Na parkovisku pred domom sme postierali vodu zo sedadiel a povylievali ju pomocou gumových koberčekov. Na môj vkus to bolo veľa vody a najmä mi vadilo, že sedadlo vodiča bolo úplne mokré a ja tiež. Keď som vystupoval z výťahu, tiahla sa za mnou kaluž vody ako za vodníkom.

Až po nejakej hodine, keď adrenalín ustúpil som si vrátane posádky uvedomil, čoby z nás asi zostalo, keby sme vbehli pod ten autobus bez svetiel.

Jozef Drahovský

Jozef Drahovský

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 235
  •  | 
  • Páči sa:  1 050x

Venujem sa analýzam v doprave a vývoju v oblasti informačných technológií. Zoznam autorových rubrík:  DopravaRôzneZoznam článkov

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu