Obr. 1. Tento atraktívny pohľad na Eurovea Galleria je známy z médií.
Obr. 2. Myslím si, že tento pohľad ste ešte nevideli. Všetky šípky v okolí ukazujú, aj tie zhora, ukazujú na nové nákupné centrum.
Obr. 3. Dostojevského rad, smerom na Vajanského nábrežie.
Obr. 4. Časť rozmernej dopravnej značky sa odtrhla a visí dole hlavou.
Obr. 5. Ak by ste ako vodič chcel vedieť, čo je na nej tak to je jej vnútorná fotografia.
Obr. 6. Podľa všetkého nevydržali kovové úchyty nápor vetra alebo došlo k únave materiálu. Presnejšie zo štyroch úchytných bodov dva sa odlomili a dva ešte držia.
Obr. 7. Horný úchyt drží ako sa dá a spočíva na ňom najväčší nápor.
Obr. 8. Dolný úchyt je menej namáhaný a zatiaľ drží tiež.
Obr. 9. keď úchyty povolia tak tabula spadne. Ak povolia za bezvetria, tak padne dole a tam počká na zberateľov. Ak úchyty povolia počas vetra, čo je pravdepodobnejšie, tak padne buď do jazdné dráhy autobusu alebo na chodník.
Obr. 10. Tento perspektívny pohľad majú chodci pri pohľade z výšky dieťaťa.
Padajúca dopravná značka neďaleko Eurovei nie je v Bratislave jediná.
Obr. 11. Vajnorská ulica smerom na Trnavské Mýto, tiež ponúka dopravnú značku v špeciálnej polohe.
Obr. 12. Informačná dopravná značka v pochybnej polohe.
Obr. 13. Ono ani keď pootočíte obrázok nie je jednoznační v ktorej ulici platí onen zákaz.
Najprv som si myslel, že platí priamo v druhej vetve Bajkalskej, lebo práve bola nejaká akcia na štadióne. Potom, že platí až v nasledujúcej odbočke. Nakoniec obe riešenia sú nesprávne.
Obr. 14. Skúste sa pozrieť kde je onen zákaz podľa značky a kde v skutočnosti.( Zväčšiť mapu )
Obr. 15. Tu nedošlo k odtrhnutiu úchytu ako pre Eurovei ale k uvoľneniu fixovania a čiastočnému posunutiu, čo vyviedlo značku z rovnováhy a naklonilo ju.
Obr. 16. To isté platí pre dolný úchyt ale v opačnom smere.
Obr. 17. Takto to vidí chodec. V popredí naklonená dopravná značka a v pozadí nákupne centrum Polus.
Záver:
Prv stačilo zavolať správcovi komunikácie a v nasledujúci pracovný deň, bolnedostatok na dopravnom značení odstránený. Dnes po reorganizácii je to zbytočné. Na niektoré veci, ktoré som podal, aj ich urgoval, neprišla ani odpoveď ani náprava a je tomu už takmer rok. Preto aspoň takto upozorňujem vodičov a najmä chodov na potenciálne nebezpečie.