Kocúrkovo v Bratislavskej vodárenskej spoločnosti

Autor: Jozef Drahovský | 10.1.2011 o 21:52 | (upravené 10.1.2011 o 22:54) Karma článku: 8,97 | Prečítané:  2159x

Večer prestala tiecť voda. Nič zvláštne, veď poruchy sa stávajú. Kliknem na web Bratislavskej vodárenskej spoločnosti a čítam oznam. Poruchy a odstávky: Momentálne nie sú hlásené žiadne poruchy ani odstávky. Preto skontrolujem v dome, či niekto zavrel hlavný prívod do stúpačky alebo celého domu. V dome sa nič nedeje, všetko je bez zmeny.


Obr. 1. Poruchy a odstávky - titulná stránka

Preto volám na poruchovú linku BVS 0800 121 333, kde mi automat povie, že na  linke prebieha iný hovor. Za hodinu sa vrátim na stránku BVS a zase informácia "Momentálne nie sú hlásené žiadne poruchy ani odstávky". Telefón odpovedá rovnako, že na linke prebieha iný hovor. Nakoniec, po viacerých pokusoch som sa dovolal dispečerovi. Ten mi oznámil, že už niekoľko hodín pracujú na veľmi vážnej poruche a odhadol čas, kedy asi bude dodávka vody obnovená.

Na otázku, prečo na oficiálnej stránke Bratislavskej vodárenskej spoločnosti nie je ani zmienka o poruche a výpadku dodávky vody, s tým keby tam bolo to, čo mi teraz povedal, nevolal by som. Odpovedal mi, že volám na krízovú linku nahlasovania porúch a oni nemajú technickú ani organizačnú možnosť posielať on-line informácie o poruchách a odstávkach na oficiálnu stránku, ktorú má na starosti iná zložka.


Obr. 2. Poruchy a odstávky - špecializovaná stránka

Teraz som našiel informácie na stránke TV Markíza, kde sa vyjadruje Zenon Mikle, hovorca Bratislavskej vodárenskej spoločnosti a informuje, že vo večerných hodinách sa stala porucha na 150 mm vodovodnom potrubí na Silvánskej ulici v bratislavskej mestskej časti Karlova Ves. V dôsledku tejto poruchy muselo byť odstavené aj oveľa širšie 400 mm paralelné vodovodné potrubie, čím ostala časť Karlovej Vsi, Dlhých dielov a Starých gruntov bez pitnej vody.

Záver:
Pripadám si ako v Kocúrkove.  Na jednej strane okamžitý zásah a odstraňovanie poruchy s náhradným rozvozom vody a na druhej strane neinformovanie.

K čomu a komu slúži trvale napísaný text na oficiálnej stránke Bratislavskej vodárenskej spoločnosti  "Momentálne nie sú hlásené žiadne poruchy ani odstávky". Práve táto stránka by mala on-line zobrazovať informácie z dispečingu. Ak to nie je možné, potom by bol na mieste napríklad oznam,  že stránka je aktualizovaná len v pracovných dňoch od-do,  v opačnom prípade  BVS, a.s.  zavádza spotrebiteľa, navyše sama si zvyšuje náklady na zelené číslo, ktorými jej odberatelia viacnásobne nahlasujú poruchu.

Doplnené 10.01.2010 22:46
Dodávka vody už bola obnovená, odhadujem, že ešte pred 22 hodinou, čo je na tak rozsiahlu havariu veľmi krátky čas.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Procházku vyslali do Luxemburgu s pochybnosťami

Šéf Siete sudcom zatiaľ nikdy nebol. Ak sa ním stane, oproti slovenským kolegom so skúsenosťami zarobí niekoľkonásobne viac.

DOMOV

Do Trnavy sa tlačí extrém aj cez primátora

Radikáli chvália Bročku za to, že im poskytuje priestor.

TECH

Skvelý smartfón za dve stovky? Odporúčame Honor 7 Lite (recenzia)

Kovový smartfón s dlhou výdržou batérie a skvelým fotoaparátom.


Už ste čítali?