Občas sa reklamní manažéri trafia a ani nevedia ako

Autor: Jozef Drahovský | 9.10.2011 o 11:55 | (upravené 29.1.2012 o 22:45) Karma článku: 10,83 | Prečítané:  2101x

Budúci týždeň čaká Slovensko hlasovanie o eurovale, ktorý vznikol na posilnenie stability eurozóny ako dôsledok neprimeraného požičiavania si peňazí, obrazne povedané na veľkú Grécku hostinu. Výsledok hlasovania ťažko predpokladať, nakoľko aj tie politické strany, ktoré deklarovali, že sú za, tak tvrdia, že budú hlasovať proti a opačne. V tejto politickej schizofrénii prinášam aspoň jednu úsmevnú fotografiu.

Reklamným manažérom od istej nemenovanej obchodnej spoločnosti sa podarilo pripraviť rovnomenný nákupný týždeň. Odhadujem, že bez toho aby mysleli na vážnosť situácie, ktorá môže skončiť aj parlamentnou krízou ap.


Obr. 1. Leták na všestranne aktuálnu tému.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

KOMENTÁRE

Keď sa raz prezident príde spýtať, čo by mali robiť

Spýtala som sa, čo by chcel a on povedal, aby neboli bezdomovci. Prihlásil sa ku Kollárovi do strany, lebo si myslel, že tam sa to podarí.

EKONOMIKA

Slovenské elektrárne prehrali boj o Gabčíkovo

Ústavný súd odmietol sťažnosť voči rozhodnutiu Najvyššieho súdu.


Už ste čítali?