reklama

Zapnúť stierače a dupnúť na plyn

Na prechode pre chodcov mi vynadal chodec. Odteraz poriadne zvážim, či pred prechodom pre chodcov zastavím, alebo sa budem riadiť nadpisom článku, ktorý je z jedného starého vtipu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (24)
Prechod pre chodcov na Uzbeckej ulici
Prechod pre chodcov na Uzbeckej ulici 

Stalo sa to v tento pondelok o 11:30 na Uzbeckej ulici v Bratislave. Predomňou išlo auto pohotovostnej jednotky polície. Keď zbadali chodca na kraji chodníka, ako ide vstúpiť na vozovku, preradili sa do ľavého jazdného pruhu, aby chodec mohol pokračovať po prechode pre chodcov, bez obmedzenia a oni tiež. Ja som to isté už nemohol spraviť, lebo vľavo na mojej úrovni išlo iné auto.

Zastal som pred prechodom a jednoznačne ukázal chodcovi v šedom oblečení s kapucňou, že môže prejsť cez prechod. Na moje počudovanie sa z chodca sa vykľula chodkyňa odhadom 45 – 65 rokov v okuliaroch ktorá mi cez otvorené okno spolujazdca odvrkla, že ona nechce ísť na druhú stranu cesty a len tu čaká.Tak som jej povedal, že nech stojí inde a nie pri prechode pre chodcov a tak ako keby chcela ísť na druhú stranu cesty. Na to som schytal nadávky s komentárom, že ona môže stáť kde chce a ako chce a že by ma mala zobrať polícia, čo ju tu obťažujem.

Rozdýchaval som to poriadne dlho. Keď chodcovi na prechode pre chodcov nezastavíte, tak je zle ( pokuta do 2000 Sk), ak zastavíte tak je ešte horšie, môžete schytať ťahanie sa po súdoch, za obťažovanie, ktoré môže byť podstatne drahšie.

Podľa mňa, by sa mal doplniť zákon č.315/1996 Z.z., o paragraf, ktorý by zakazoval chodcom, ktorí nechcú prejsť cez cestu, zdržiavať sa pri prechodoch pre chodcov, vrátane ochranného pásma 1 meter, pod pokutou rovnako vysokou aká hrozí vodičovi za nedanie prednosti chodcovi.

Jozef Drahovský

Jozef Drahovský

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 235
  •  | 
  • Páči sa:  1 050x

Venujem sa analýzam v doprave a vývoju v oblasti informačných technológií. Zoznam autorových rubrík:  DopravaRôzneZoznam článkov

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu