reklama

Zimná údržba ciest v Bratislave ...

Teraz, po polnoci som sa vrátil domov. Jazdil som po Bratislave s malými prestávkami od 18-tej hodiny. Teplota sa pohybovala od mínus 2.5 po plus 2.5, po značnú dobu husto snežilo. Prešiel som Dúbravku, Karlovku, Staré mesto. Od Trnavského mýta cez Rožnavskú až po Zlate piesky a naspäť cez Vajnorskú. Z toho čo som videl na cestách, som zostal prekvapený...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)
Foto z dnešnej noci
Foto z dnešnej noci 

Toľko zimnej techniky na údržbu ciest som v Bratislave ešte nevidel. Stretol som viacero posýpačov a pluhov, ktoré nejazdili len so zdvihnutou radlicou ako je bežné, ale riadne pluhovali (až mi bolo ľúto, že nestojím na chodníku s pripraveným fotoaparátom, lebo by z toho mohla byť perfektná fotka). Na križovatkách a zástavkách pracovalo na odpratávaní snehu množstvo pracovníkov v oranžových vestách. Z čoho, som bol najviac prekvapený, boli nakladače snehu. Po minulé roky som videl len sneh zhŕňať na kopy, ktoré sa len kopili a kopili, ale teraz napríklad pri Poluse, nakladali sneh na nákladné autá a odvážali preč.

Musel som sa štipnúť, či sa mi to nesníva. Keby mi o tom niekto rozprával, tak mu neuverím. Bežne počúvam len kritiku na zimnú údržbu ciest v Bratislave, ale z toho, čo som videl túto noc, som ostal príjemne prekvapený a môžem konštatovať, že zimná údržba v Bratislave skutočne funguje.

Jozef Drahovský

Jozef Drahovský

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 235
  •  | 
  • Páči sa:  1 052x

Venujem sa analýzam v doprave a vývoju v oblasti informačných technológií. Zoznam autorových rubrík:  DopravaRôzneZoznam článkov

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu