reklama

Odborníci riešia dopravnú hádanku zo včera

Len včera som vás informoval o dopravnej lahôdke na Trenčianskej ulici v Bratislave. Dnes sa tam stretli odborníci, aby vyriešili túto dopravnú hádanku. Prinášam niekoľko minút staré fotografie z tohto stretnutia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

Stretnutie sa odohráva na čerstvom vzduchu a pri bezoblačnej oblohe. Všetci zúčastnení sa nachádzajú v strednom trávnatom páse, štvorprúdovej cesty.

Obrázok blogu

Obr. 1. Nevedel som o tejto akcii. Len úplnou náhodou som išiel okolo. Značky sú zatiaľ tak isto, ako boli. Ale vľavo je už vidieť odborníkov, ako sa nad dopravným problémom zamýšľajú. Nedalo mi to tak som o niekoľko metrov ďalej a zastal.

Obrázok blogu

Obr. 2. Už z diaľky bolo zrejme, že všetci, traja zúčastnení, sa nad dopravným problémom riadne zamýšľajú a berú ho vážne. Majú predpísaný ochranný odev - oranžové reflexne vesty. Pracovník,ktorý je určený pre prácu vo výškach anachádza sa vo výške jedného stupienka rebríka, ma aj prilbu na hlave (presne pod+ľa predpisov). Ďalší pracovník za pomoci telekomunikačného zariadenie pracujúceho s TDMA v sieti GSM sa radí zrejme s ešte zdatnejšími odborníkmi niekde na druhom konci zemegule (a možno len Bratislavy). Tretí pracovní, zrejme organizátor tejto pracovnej skupiny v klasickom pracovnom postoji - s rukami vo vačku, hodnotí celkovú situáciu a perspektívu do budúcnosti.

Rozhodol som sa, že ich nebudem vyrušovať a počkám na výsledné riešenie. Odborná debata za pomoci telekomunikačného zariadenia trvala dlhšie. Počkal somiba nutných 15 minút, aby som nedostal pokutu a pobral sa preč.

Vážený čitatelia (takmer on-line ) ak sa niečo nové dozviem budem vás včas informovať
;-)

Prajem prijemné poobedie a usmiaty prichádzajúci víkend. S úsmevom to ide lahšie.

Jozef Drahovský

Jozef Drahovský

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 235
  •  | 
  • Páči sa:  1 053x

Venujem sa analýzam v doprave a vývoju v oblasti informačných technológií. Zoznam autorových rubrík:  DopravaRôzneZoznam článkov

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu