reklama

Blogy ktoré čítavam

Občas dostanem otázku ktoré blogy čítam a čo odporúčam. Odpoveď nie je taká jednoduchá. Mňa zaujíma veľa rozličných tém, ktoré iných zaujímať nemusia, každý človek je individualita so svojím pohľadom a vlastnými preferenciami.

Písmo: A- | A+

Na tejto stránke bol zoznam blogov ktoré som pravidelne alebo aspoň občas čítaval. Blogosfera sa v poslednom období veľmi dynamicky mení a publikovaný zoznam prestal byť aktuálny. Navyše som mal morálny problém či niekoho z neho vyhodiť alebo nie v prípade, že som síce na jeho blog sporadicky chodil ale na ňom nepribudol dlhú dobu jediný článok. Z tohto dôvodu tento zoznam blogov ruším. Ak si u niekoho všimnem výnimočne zaujímavý článok z oblasti ktorá ma zaujíma a myslím si, že by bolo vhodné dať o ňom dať vedieť, tak ho uvediem počas doby aktuálnosti priamo v rubrike toto si prečítajte.

Jozef Drahovský

Jozef Drahovský

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 235
  •  | 
  • Páči sa:  1 050x

Venujem sa analýzam v doprave a vývoju v oblasti informačných technológií. Zoznam autorových rubrík:  DopravaRôzneZoznam článkov

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu