Ide o dopravnú značku D50b Zvýšenie počtu jazdných pruhov s tým, že počet jazdných pruhov sa zvyšuje pripojením iného jazdného pruhu z inej cesty a nie rozdvojením existujúceho jazdného pruhu.
Napríklad odfotená značka je z miesta kde sa stretáva jazdný pruh od centra Brna a jazdný pruh z diaľnice v smere od Prahy. Vlastne ide o nekolíznu križovatku kde, vozidlá v oboch pruhoch pokračuj v jazde ďalej, prípadne sa prepletajú, lebo jeden pruh pokračuje na Bratislavu a druhy k nákupným centrám. Je vo zvyku dávať pred takéto stretávanie jazdných pruhov obmedzenie rýchlosti na rovnakú hodnotu aby rýchlosť vozidiel bola zhodná a ľahšie sa prepletali.
Na Slovensku je zvykom riešiť takéto stretávania sa jazdných pruhov dopravnou značkou D1 (hlavná cesta) a značkou C1 (daj prednosť v jazde), pripadne značkou C2 (Stoj, daj prednosť v jazde). Toto Slovenské riešenie, ktoré je opakom plynulosti cestnej premávky je z dôvodu alibizmu a nemá nič spoločné ani s jej bezpečnostnou.
Zvyklo sa používať preto aby v prípade dopravnej nehody, najmä na snehu, keď nie je vidieť vodorovné dopravné značenie, pohodlnejšie sa určovalo kto je na vine. Pozrie sa na značky a ak rýchlosť vozidiel bola približne rovnaká na vine je ten, kto nie je na hlavnej. V prípade dopravnej nehody na takejto nekolíznej križovatke policajti musia zisťovať ktoré vozidlo prešlo do susedného pruhu a v prípadne ak sa zrazili presne v strede, musia rozložiť vinu 50 na 50, čo neobľubujú najmä likvidátori poistných udalostí. Myslím si však, že zvýšenie plynulosti dopravy stojí aj za takúto námahu.