reklama

Komu patrí ten zlodej?

Občas používam automaty a zvyčajne som k nim obozretný, ale tento raz som sa nechal nachytať. Poučenie síce stálo len 20 Sk, ale možno sa niekto iný dokáže poučiť na škode inej než svojej.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obr. 1. Zlodejský automat
Obr. 1. Zlodejský automat 

V štadióne Ondreja Nepelu v Bratislave som si chcel kúpiť dva teplé nápoje, kakao a čokoládu. Do automatu pri vrátnici som vhodil 10 Sk mincu, zvolil príslušný napoj a keď automat dovrčal a napísal ďakujem, zopakoval som to s iným nápojom. Lenže až potom som si všimol, že namiesto požadovaných nápojov je v pohároch len horúca voda. Začal som na automate hľadať názov dodávateľskej firmy, ale okrem reklamného nápisu Nescafé, žiadna identifikácia, žiaden názov firmy, žiadna adresa, žiaden telefonický alebo emailový kontakt. Zašiel som na vrátnicu štadióna (5 metrov od automatu) a dostal som zaujímavú odpoveď. O ten automat sa stará nejaká pani ale telefón na ňu nemá. Jediné čo môže spraviť, je vytiahnuť automat zo zásuvky. A tak aj spravil. Na druhý deň som išiel okolo automatu znova a automat bol zapnutý a ľudia znovu nadávali, že namiesto požadovaného nápoja majú len vodu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu


Obr. 2. Ovládanie automatu. Žiadna signalizácia, že sa nejaký nápoj už niet. Hodíte mincu, zvolíte napoj a čakáte.

Obrázok blogu


Obr. 3. Dočkáte sa, to vľavo je KAKAO a to vpravo je ČOKOLÁDA. Zdá sa vám, že je to len voda a s uvedenými nápojmi nemá nič spoločne? Áno máte pravdu, je to len voda.

Viete aká fotka tam ešte chýba? Nie? No predsa toho ..., čo do automatu bez názvu a adresy dodávateľa a bez telefonického kontaktu na reklamácie hodil v dobrej viere peniaze, že snáď dostane požadovaný tovar a do konca aj druhý raz, bez toho aby skontroloval či prvý nápoj je v poriadku.

Jozef Drahovský

Jozef Drahovský

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 235
  •  | 
  • Páči sa:  1 053x

Venujem sa analýzam v doprave a vývoju v oblasti informačných technológií. Zoznam autorových rubrík:  DopravaRôzneZoznam článkov

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu