reklama

Aupark Bratislava - dopravné značenie je už v poriadku

Keď som zaviezol mládež na koncert skupiny Tokio Hotel, zastavil som sa na kávu v Auparku. Okrem zaujímavej výstavy dinosaurov som si všimol, že dopravné značenie, ktoré som v predchádzajúcich článkoch pred týždňom kritizoval, je zmenené. Prinášam niekoľko fotografií z dnešného dňa s komentárom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)
Obrázok blogu


Obr. 1. Tu na stĺpiku vpravo bola dopravná značka prikázaný smer vpravo, ktorá znemožňovala dostať sa na ľavú časť záchytného parkoviska. Ta značka je tam aj teraz, ale otočená tak má byť. Je určená pre vozidlá prichádzajúce z pravej stravy. Chybou nebolo osadenie značky, ale jej nesprávne natočenie.

Obrázok blogu


Obr. 2. Pre názornosť pridávam pohľad z pravej strany. Prikázaný smer vpravo zabezpečuje aby vodič nešiel vľavo, do protismeru príjazdu na parkovisko. Jej pootočenie o 90 stupňov okolo vertikálnej osi, spôsobilo výraznú zmenu významu značky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu


Obr. 3. Mätúca šípka, ktorá navádzala vodičov odbočiť do McDonaldu vľavo, je už zakrytá.

Obrázok blogu


Obr. 4. Značka daj prednosť v jazde je posunutá z prechodu pre chodcov na ďalší stĺpik na hranici križovatky.

Obrázok blogu


Obr. 5. Chvíľu som si počkal a pozoroval správanie vodičov. Všetci zastali a dali prednosť podľa dopravného značenia. Správne a viditeľné umiestnenie dopravnej značky je dôležitejšie než sa na prvý pohľad zdá.

Obrázok blogu


Obr. 6. Všimol som si, že sa nad riešením dopravy zamysleli a spravil viac, než len odstránenie kritizovaných nedostatkov. Vzorovo označili ostrovčeky okolo ktorých sa otáčajú autobusy, vozidlá stavby a vozidlá idúce do a z McDonaldu, a to nielen dopravnými značkami, ale aj koridory jednoznačné vyznačili červenobielou fóliou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Som rád, že zodpovední pracovníci v krátkom čase zareagovali a dali dopravne značenie v Auparku do poriadku.


Keďže v úvode, som sa zmienil o skupine Tokio Hotel, tak pridávam fotografiu ako to vyzeralo pri vstupnej bráne.

Obrázok blogu


Obr. 7. Tlačenica trošku väčšieho rozsahu, než akú som predpokladal. Organizátori zrejme z bezpečnostného dôvodu púšťali ľudí po skupinkách. Sprevádzali ich pomalým krokom až dovnútra, pričom dávali pozor aby neutekali, takmer ako v škole, respektíve adekvátne veku faniniek.

Jozef Drahovský

Jozef Drahovský

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 235
  •  | 
  • Páči sa:  1 050x

Venujem sa analýzam v doprave a vývoju v oblasti informačných technológií. Zoznam autorových rubrík:  DopravaRôzneZoznam článkov

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu