reklama

Upozornenie pre maškrtných vodičov

Nechcem tu nabúrať model správnej životosprávy Mirovi Veselému, ale rád si zamaškrtím okrem iného aj na pralinkách. Rodina a známi už zistili, že mám rád bonbóny, ktoré sú plnené niečím dobrým, ako je Mon Chéri, Bollero, Rumové Pralinky a podobne. Takýmto spôsobom som sa dostal aj k nasledujúcim pralinkám.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (40)
Obrázok blogu


Obr. 1. Pralinky sú neodolateľnou pochúťkou pre nejedného maškrtníka. Nechcem robiť výrobcovi reklamu, ale keby som neodfotil teraz to čo ešte zostalo, tak za niekoľko minút by som fotil len prázdnu papierovú krabičku.

Obrázok blogu


Obr. 2. Na každú vec sa treba pozerať z viacerých strán a prečítať si zloženie. Tieto pralinky obsahujú skutočný alkohol a nie len aromatickú náhradu. Z popisu je zrejme že minimálne 2,8 % hmotnosti tvorí alkohol, podľa informácii na webe je horná hranica až 5 %. Ak niekto zje na posedenie takýto balík praliniek, čo nie je pre maškrtníkov problém, tak to predstavuje 3,5 až 6,25 g čistého liehu, z čoho sa určitú dobu nafúka.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ako znie rada? Treba sa rozdeliť aj s ostatnými maškrtníkmi a pralinky nejesť počas jazdy alebo tesne pre ňou. Myslím si, že u policajta, ktorý vám dá fúkať neobstojí výhovorka, nie, nepil som, iba práve práve pred chvíľou som zjedol balíček takýchto praliniek.

Jozef Drahovský

Jozef Drahovský

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 235
  •  | 
  • Páči sa:  1 050x

Venujem sa analýzam v doprave a vývoju v oblasti informačných technológií. Zoznam autorových rubrík:  DopravaRôzneZoznam článkov

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu