reklama

Bratislava Pečňa 2000m

Dostal som hádanku: kde je výjazd z diaľnice označený Bratislava Pečňa? Dopravnú značku D33 (návesť pred križovatkou) s nápisom BRATISLAVA - PEČŇA 2000m majú možnosť vodiči vidieť na diaľnici D1 v Bratislave v smere z Prístavného mosta na Most Lafranconi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)
Obrázok blogu

Odpoveď som nepoznal. Nepoznali ju ani spolujazdci a ani kolegovia. Keďže po 2000 metroch nie je ani jeden výjazd z diaľnice tak som odhadoval, že sa niekto v označení netrafil. Na žiadnej ďalšej tabuli som si názov Pečňa nevšimol. Zaujímavé, že názov Pečňa sa nevyskytuje ani v mapách, ako je zoznam, atlas, supernavigator. Bohužiaľ ani rodení Bratislavčania mi nevedeli poradiť s označením Pečňa.

Odrazu prišla informácia z médií, že vyrúbali Pečiansky les. Tu začína riešenie hádanky. Cez google (nie počas jazdy) som našiel v diskusiách investorov, ďalšie informácie. Investori sa pýtali ako by mohli v Pečianskom lese stavať, navyše tam zverejnili aj nákres uvedeného územia. Zistil som, že označenie Pečňa patri investičnej zóne „juhozápad, tzv. IV. kvadrant medzi Petržalkou a rakúskou obcou Berg. Určené na vybudovanie reprezentačných priestorov cestovného ruchu, novej diplomatickej štvrte, multifunkčných budov, úradov a obchodov. Zdroj: Magistrát Bratislavy„

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Lenže výjazd z diaľnice o 2000m nie je. Taktiež nie je ďalšie smerovanie s týmto názvom. Po 2000m začína na ľavej stranednes vyrúbaný Pečiansky les. Je to v mieste kde sa v ôsmich pruhoch spája diaľnica D1 a D2. Možno, že takto pomenovali diaľničnú križovatku a možno, že informujú o lokalite, lenže pre lokalitu by mali použiť inú značku, napríklad D33 (iný názov). Asi až čas ukáže informačný význam uvedenej značky. Momentálne je jej význam pre vodičov blízky nule.

Jozef Drahovský

Jozef Drahovský

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 235
  •  | 
  • Páči sa:  1 050x

Venujem sa analýzam v doprave a vývoju v oblasti informačných technológií. Zoznam autorových rubrík:  DopravaRôzneZoznam článkov

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu