reklama

Tiež dobrá križovatka bola ešte zaujimavejšia

V pondelok som zverejnil e-mail o križovatke s kruhovým objazdom pri Vojenskej nemocnici v Bratislave ako protiklad nezmyselnej križovatky v Košiciach. To som ešte netušil, aká bola táto križovatka o niekoľko mesiacov skôr. Ak vás to zaujíma, tak tu sú fotografie jedného z čitateľov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu


Obr. 1. Parkujúce trolejbusy zaberajú pravý jazdný pruh a spoľahlivo skrývajú značky na pravej strane cesty.

Obrázok blogu


Obr. 2. Vtedy tu nebol ani prechod pre chodcov.

Obrázok blogu


Obr. 3. Vodiči, ktorí išli na Železnú studienku pokračovali v jazde rovno, tak ako dovtedy.

Obrázok blogu


Obr. 4. Lenže medzitým spravili kruhový objazd o ktorom sa pre parkujúce trolejbusy a chýbajúce vodorovne značenie vodiči nemali ako dozvedieť a zdanlivo išli v protismere.

Obrázok blogu


Obr. 5. Kruhový objazd alebo len zábrana v strede križovatky?

Obrázok blogu


Obr. 6. Nemyslelo sa na vodičov a ani na chodcov, iba na vyberanie pokút.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Text e-mailu:
Dobrý deň Jozef, ako som písal v diskusii, posielam fotky toho paškvilu, ak chcete, použite, i keď si myslím, že dnes už je to off topic. Na autách idúcich v protismere pekne vidieť, aký je výsledok zlého značenia. Fotky sú z januára 2007 (!!!).

Dostal som pokutu :-( , chcel som sa odvolávať, preto som to nafotil, ale potom som nemal síl a povedal som si, že sa o to podelím aspoň s vami... a čas letel, a letel, a sme v júni 2008 a nič sa nezmenilo....

Jozef Drahovský

Jozef Drahovský

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 235
  •  | 
  • Páči sa:  1 050x

Venujem sa analýzam v doprave a vývoju v oblasti informačných technológií. Zoznam autorových rubrík:  DopravaRôzneZoznam článkov

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu