Je pravda, že sa spravil niektoré čiastkové veci, ale na takú metropolu akou je Bratislava, bolo spravené veľmi málo.
Čo sa týka statickej dopravy, tak tam sa robilo presne opačne, namiesto budovania parkovací možností sa tieto možnosti cielene rušili. Verejne sú známe prípady, že na doteraz fungujúcich parkoviskách sa vystavali obytne a polyfunkčne objekty, ktoré majú nedostatok parkovacích možnosti sami pre seba, nieto aby nahradili tie, ktoré zablokovali. O neexistencii záchytných parkovísk a vhodných miest na ne, ani nehovorím.
Teraz Bratislava hľadáhlavného dopravného inžiniera vovýberovom konaní.
Pokiaľ nový dopravný inžinier nebude mať právomoc navrhnúť zbúranie novo postavených objektov, ktoré nezmyselne zahustili dané lokality v dnes už v takmer rozpredanom meste, tak si nepomôže. Najmä ak stavebné úrady budú naďalej povoľovať stavby bez dostatočnej príjazdovej kapacity, bez súvislých chodníkov pre peších a cyklistov, bez vybudovania dnes už krytých alebo v stavbách integrovaných zastávok pre MHD, ale budú v nových štvrtiach schvaľovať jednosmerné ulice, bez možnosti zastavenia a obchádzania sa vozidiel, bez možnosti zaparkovania vozidla nielen pre obyvateľov ale aj návštevy a zásobovanie, tak bude len obetným baránkom, ktorý bude hasiť operatívné stále narastajúce problémy, bez praktickej možnosti zmeniť veci k lepšiemu.