Obr.1. Mimoriadny vlak odchádza z 22 koľaje.
Obr. 2. Bratislava - Dunajská streda a späť.
Obr. 3. Celkový pohľad na jazdnú súpravu.
Obr. 4. Od marca 2012 novým vlakom?
Obr. 5. Pohľad do interiéru.
Obr. 6. Súprava sa skladá z troch vagónov ale nie v takom poňatí ako sme zvyknutí pri klasických vlakoch. Prechody sú z vnútra takmer nepostrehnuteľné a z vonku pripomínajú skôr kĺbový autobus.
Obr. 7. Detail na automaticky sa vysúvajúci schodík uľahčujúci nástup a výstup z vlaku.
Obr. 8. Logá.
Obr. 9. Detail spojovacieho zariadenia
Záver:
Dúfam, že sa novému prepravcovi bude dariť a odľahči nielen cestnú dopravu na trase Dunajská Streda - Bratislava, ale aj vnútromeskú dopravu v Bratislave, tak, že rozvezie cestujúcich do viacerých cieľových zastávok.