Občas sa reklamní manažéri trafia a ani nevedia ako

Autor: Jozef Drahovský | 9.10.2011 o 11:55 | (upravené 29.1.2012 o 22:45) Karma článku: 10,83 | Prečítané:  2108x

Budúci týždeň čaká Slovensko hlasovanie o eurovale, ktorý vznikol na posilnenie stability eurozóny ako dôsledok neprimeraného požičiavania si peňazí, obrazne povedané na veľkú Grécku hostinu. Výsledok hlasovania ťažko predpokladať, nakoľko aj tie politické strany, ktoré deklarovali, že sú za, tak tvrdia, že budú hlasovať proti a opačne. V tejto politickej schizofrénii prinášam aspoň jednu úsmevnú fotografiu.

Reklamným manažérom od istej nemenovanej obchodnej spoločnosti sa podarilo pripraviť rovnomenný nákupný týždeň. Odhadujem, že bez toho aby mysleli na vážnosť situácie, ktorá môže skončiť aj parlamentnou krízou ap.


Obr. 1. Leták na všestranne aktuálnu tému.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Dankovi poškodilo bozkávanie výložiek, za premiéra ho už väčšina nechce

Kým v decembri bol podľa agentúry Focus Andrej Danko favoritom na budúceho premiéra, dnes jeho akceptácia u ľudí výrazne klesla.

KULTÚRA

Oscar nemá logiku. 5 dôvodov, prečo vyhral Moonlight

Mal šťastie, že nie je sci-fi.

DOMOV

Kocáb: Kisku už dlho uznávam, ocenenie ma šokovalo

Pre SME hovorí, že je hrdý slniečkar. S tvrdou silou nemáme šancu.


Už ste čítali?