9. okt 2011 o 11:55 (upravené 29. jan 2012 o 20:45)
Páči sa: 0xPrečítané: 2 264x
Občas sa reklamní manažéri trafia a ani nevedia ako
Budúci týždeň čaká Slovensko hlasovanie o eurovale, ktorý vznikol na posilnenie stability eurozóny ako dôsledok neprimeraného požičiavania si peňazí, obrazne povedané na veľkú Grécku hostinu. Výsledok hlasovania ťažko predpokladať, nakoľko aj tie politické strany, ktoré deklarovali, že sú za, tak tvrdia, že budú hlasovať proti a opačne. V tejto politickej schizofrénii prinášam aspoň jednu úsmevnú fotografiu.
Reklamným manažérom od istej nemenovanej obchodnej spoločnosti sa podarilo pripraviť rovnomenný nákupný týždeň. Odhadujem, že bez toho aby mysleli na vážnosť situácie, ktorá môže skončiť aj parlamentnou krízou ap.