reklama

Upratovanie po zábavnej pyrotechnike a po psíčkaroch

Na Novy rok som na našom dvore upratoval pozostatky po zábavnej pyrotechnike, ktorú som odpaľoval aj ja. Tento rok toho bol menej než po iné roky. Odkedy Bratislava robí poriadny silvestrovský ohňostroj, odvtedy je pyrotechnických efektov na našom dvore menej a menej, ale pribúda niečo iné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)
Obrázok blogu

Keďže sa sneh začal topiť, tak na ňom bolo vidieť všetko a ľahko sa zbieralo. Vyzbieral som všetok odpad z pyrotechniky, bez ohľadu či ju odpálili susedia alebo ja, veď pred rokom to zbierali ich deti. Lenže na snehu zostalo veľa iných vecí, ktoré tam nepatria a je ich podstatne viac ako pozostatkov po zábavnej pyrotechnike. Sú to pozostatky po návštevách psíčkarov.

Nie je to tak dávno, čo som si všimol ostrý spor medzi zástancami zvukových efektov na vítanie Nového roka a psíčkarmi. Mám rad zábavnú pyrotechniku aj psov i keď sa tieto skupiny neznášajú. V každom prípade som zástancom toho, že každý si má po sebe poupratovať alebo takého upratovanie na vlastné náklady zabezpečiť.

Na našom dvore som videl len jedného suseda, ktorý vždy pozostatky po svojom psovi poupratoval a viedol k tomu aj svoje deti. Dnes už býva inde, odsťahoval sa. Ostatní psíčkari na to kašlú, navyše sem chodia ďalší psíčkari z okolitých domov a venčia tu svojich psov.

Rozmýšľam, či sa zmeniť a prestať po sebe upratovať, veď aj tak časom tu bude namiesto trávnika a chodníkov jedna veľká psia kopa.

Jozef Drahovský

Jozef Drahovský

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 235
  •  | 
  • Páči sa:  1 050x

Venujem sa analýzam v doprave a vývoju v oblasti informačných technológií. Zoznam autorových rubrík:  DopravaRôzneZoznam článkov

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu