reklama

Dnešný sviatočný deň

Zrejme mnohí z vás, v dnešný sviatočný deň, zavítali na cintoríny a spomínali na svojich blízkych. Tiež som bol zapáliť sviečky na hroboch rodiny, známych a aj učiteľov o ktorých viem kde sú pochovaní a nielen v meste kde teraz žijem. Som rád, že v dnešnom uzimenom počasí, si bolo kde sadnúť na horúci čaj. Som rád, že bolo kde sa naobedovať. Som rád, že som si v nemenovanom obchodnom reťazci mohol kúpiť kahance a ďalšie drobnosti. Som rád, že zámer niektorých ľudí, ktorí chcú ostatným ľudom počas sviatkov znemožniť nakupovať či už tovar alebo služby, nebol úspešný. Dúfam, že to takto aj zostane.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)
Obrázok blogu
Jozef Drahovský

Jozef Drahovský

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 235
  •  | 
  • Páči sa:  1 050x

Venujem sa analýzam v doprave a vývoju v oblasti informačných technológií. Zoznam autorových rubrík:  DopravaRôzneZoznam článkov

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu