reklama

Ing. Ján Ančák CSc.

Dnes som sa dozvedel smutnú novinu. Zomrel Ing. Ján Ančák CSc. – bývalý vedúci vedecký pracovník lesného hospodárstva, príjemný starý pán na dôchodku a môj sused.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zo starým pánom sme sa najčastejšie stretávali vo vchode nášho domu. Občas aj na káve v neďalekej reštaurácii. Starý pán vedel veľmi zaujímavo a s nadšením rozprávať o lesoch. Rád vysvetľoval, čo a ako v lese funguje, aké stromy v akej výške a na akej pôde, sú vhodne, kritizoval vysádzanie monokultúrnych lesov atd. Vždy keď sme spol debatovali, dozvedel som sa veľa zaujímavého z lesníckej oblasti. Ja som mu zasa na oplátku rozprával o počítačoch a internete. Z jeho rozprávania bolo cítiť, že svoju prácu má veľmi rád. Občas sa aj posťažoval, na problémy ktoré ho stretli. Raz v zime ho takzvaný kamarát oslovil a schovávala sa mu za chrbát. On sa otáčal a hľadal ho, až sa na zľadovatenom snehu šmykol a spadol, pričom si nešťastne zlomil členok. Takzvaný kamarát sa len smial a nechal ho ležať na zemi. Našťastie sa pri ňom zastavil taxikár a odviezol ho do nemocnice. Prekonal viacero operácií a dlhodobého liečenia, kým znovu dokázal chodiť.

Je mi vždy ľúto, keď odíde dobrý človek. Ing. Ján Ančák, CSc. sa 24 januára tohto roku dožil 82 rokov.

Jozef Drahovský

Jozef Drahovský

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 235
  •  | 
  • Páči sa:  1 050x

Venujem sa analýzam v doprave a vývoju v oblasti informačných technológií. Zoznam autorových rubrík:  DopravaRôzneZoznam článkov

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu