Pred tým, než som si kúpil dva lístky na koncert Mira Žbirku (16.03.2006 19:00) som sa spýtal, či sú lístky na sedenie. Dostal som odpoveď, že sú len jedny lístky a kto prv príde, ten si môže vybrať, či bude sedieť alebo stáť. Kto príde tesne pred koncertom, zostane pre neho len to, čo bude volné. Ale situácia sa zmenila.

Zavolal som do Ticketportal v Poluse (kde som lístky kupoval) a žiadal vysvetlenie, ako je to s miestom na sedenie. Pán mi zopakoval to, čo povedal pri kúpe lístkov a odkázal ma, na ich centrálu. Tam mi to zdvihla pani, ktorá bola mojou informáciou prekvapená a povedal, že informácie o miestach na sedenie má od organizátora, ale pre istotu znova zavolá.
Následná odpoveď bola strohá a potvrdila moje obavy. Nedokážeme vám zabezpečiť, to čo bolo sľúbené pri kúpe lístkov - miesto na sedenie, ani keď prídete do sály ako prvý. Z tohto dôvodu navrhujeme odkúpenie lístkov za pôvodnú cenu naspäť. Keďže 3 hodiny stáť sa mi zdá moc dlho, súhlasil som s návrhom a išiel lístky vrátiť.
Predo mnou kupoval skupinka mladých ľudí lístky na iný koncert. Na obrazovke si vybrali presne miesta na sedenie a naň dostali lístky. Čiže technicky je zvládnutý aj predaj lístkov na konkrétne miesto. Zaujímavé bolo, keď sa rozhodli, že idú aj na Žbirku. Predavač im povedal novú informáciu, ktorú dostal z centrály, že lístky sú len na státie. Nato skupinka zmenila svoj zámer.
Podľa mňa, sa Ticketportal sa zachoval férovo. To isté sa nedá povedať o organizátorovi. (nejaký MZ Tour, s.r.o. ičo: 35794488)
Odkaz pre Mira Žbirku. Čo tak pre budúce turné si skúsiť zabezpečiť schopného organizátora, ktorý bude pravdivo informovať aj o takej maličkosti, ako je miesto na sedenie a či bude alebo nebude fungovať šatňa atd. Ak má sála miesta na sedenie, čo tak predávať vstupenky na konkrétne sedadlo, môže byť aj za dvojnásobnú cenu
Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok