reklama

Keď cyklista kričí pozor, pozor, pozor

Dnes 8.5.2017 som zažil v Líščom údolí v Bratislave niečo neuveriteľné. Najprv som si všimol rodinku na 4 bicykloch ako idú od križovatky z Čárskeho ulicou smerom k rampe, za ktorou môžu ísť len cyklisti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Potom bolo počuť buchnutie a krik. Otočil som sa a vidím jedno z detí aj s bicyklom na zemi a ako rodičia odstavujú bicykle a ratujú si dieťa, ktoré podľa môjho odhadu zavadilo riaditkom o stĺpik vedľa rampy. Takéto nehody sa stávaj, kým sa deti naučia dokonale ovládať riadenie bicykla a zvyčajne končia odreninou alebo modrinou, ale pokračujú v jazde ďalej.

Lenže teraz asi po 10 sekundách niekto začal vykrikovať veľmi hlasno pozor, pozor, pozor. V prvom momente mi napadlo, že pád bol horší a je možné poranenie chrbtice, preto niekto kričí ani s nim nahýbali. Znova som sa otočil a ten pohľad bol neuveriteľný.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na luxusnom športovom bicykli s čiernym hrubým rámom sa tadiaľ veľmi rýchlo ženie chlap odhadom v strednom až mladom veku s cyklistickým ruksakom na chrbte a kričí aby mu všetci uhli. Našťastie rodičia mu nevenujú pozornosť a nerozstúpili sa, inak by prešiel po dieťati. Zabrzdil až tesne pred padnutým bicyklom. Pritom na opačnej (v smere jazdy pravej) strane vozovky, medzi rampou a obrubníkom nikoho nebolo.

V tomto momente som zostal zarazený, až tak, že ma nenapadlo vytiahnuť fotoaparát. Až na spiatočnej ceste, z opačného smeru, som spravil fotografiu kde sa uvedená vec prihodila.

Rampa na vstupe do oddychového areálu: Park SNP v Líščom údolí. Fotené zo strany parku.
Rampa na vstupe do oddychového areálu: Park SNP v Líščom údolí. Fotené zo strany parku. (zdroj: Jozef Drahovský)

Záver:
Ak sa vám niečo také prihodí, že dieťa alebo aj dospelý človek zostane po páde ležať na zemi hoci len pol minúty, kým ho prejde bolesť. Aj vtedy treba dať svoj bicykel pred neho ako zátaras, inak hrozí, že ho takýto bezohľadný cyklista prejde.

Jozef Drahovský

Jozef Drahovský

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 235
  •  | 
  • Páči sa:  1 049x

Venujem sa analýzam v doprave a vývoju v oblasti informačných technológií. Zoznam autorových rubrík:  DopravaRôzneZoznam článkov

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu