reklama

Prečo hasiči prichádzajú tak neskoro?

O požiari pri dome sa človek dozvie väčšinou až keď ho zobudia hasiči. Pokiaľ sú hasiči prví na mieste a nie je evakuácie domu, je to ten lepší prípad. Dnes 27.05.2017 to tak ale nebolo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (31)

Sedel som za počítačom, keď mi ISS Detektor okolo 1 hodine v noci zapípal, že za bezoblačnej oblohy sa blíži prelet najväčšieho človekom postaveného objektu vo vesmíre. Počítač podľa mojich aktuálnych GPS súradníc nakreslil plánik letu s vyznačením svetových strán a veľkých objektov na oblohe. Otvoril som okno a obloha bola bezoblačná v súlade s informáciou od počítača, lenže som si všimol niečo čo som nečakal. Biely dym stúpajúci z kontajnerového stojiska.

  • 01:02 Volám tiesňovú linku 112, oznamujem čo sa deje, po viacerých prepájaniach som prepojený na hasičov. Znova oznamujem čo sa deje a som ubezpečený, že pošlú hasičov.

  • 01:03 Čas na mobile keď som položil telefón.

  • 01:06 Prehorel vrch plastového kontajnera a okrem dymu je vidieť aj plamene.

  • 01:10 Požiar sa rozrástol na maximum. Súčasne sa ozývajú výbuchy, ale tie pochádzajú z asi 2 km vzdialeného ohňostroja.

  • 01:20 Prichádza Mestská polícia. Vysielačkou znova volá hasičov.

  • 01:28 Prichádzajú hasiči

  • 01:29 Začínajú hasiť a behom minúty je požiar uhasený.

Záver:
Ide už o druhý prípad zapálenia plastového kontajnera na papier na tom istom mieste v priebehu roka. Netuším kto a prečo ich zapaľuje.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Doba 25 minút na dojazd hasičov z hasičskej stanice v Dúbravke do Karlovej Vsi k miestu vzdialenom len necelých 6 km, navyše v noci, keď sú prázdne cesty sa mi zdá veľmi veľa.

Zrejme mi na tiesňovej linke neverili a hasiči vyštartovali až na volanie od mestskej polície čomu zodpovedá aj doba ich dojazdu.

Ponaučenie:
Nabudúce nevolať 112. Zavolať radšej 159 - Mestskú políciu. Prídu, skontrolujú skutočnosť, zavolajú hasičov a hasiči ich volanie akceptujú.

Rekapitulácia:
112-Spoločná tiesňová linka, 158-Polícia, 150-Hasiči, 155-Záchranka, 159-Mestská polícia, 18300-Horská služba.

Jozef Drahovský

Jozef Drahovský

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 235
  •  | 
  • Páči sa:  1 050x

Venujem sa analýzam v doprave a vývoju v oblasti informačných technológií. Zoznam autorových rubrík:  DopravaRôzneZoznam článkov

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu