reklama

Odstránenie nepohodlného novinára, rok 2018

V dávnych dobách, keď som začal písať pod svojim menom a obzvlášť po udelení novinárskej ceny pred desiatimi rokmi, som si uvedomil, že človek nesie svoju kožu na trh a záleží len na okolnostiach či prežije.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Keď som kritizoval prácu polície, ministerstva vnútra a dopravy, SSC, NDS, tak ma kontaktovali. Navzájom sme si vysvetlili svoj pohľad na danú problematiku, čo podľa mňa robia zle a ako by to mali robiť lepšie. Na základe dialógu a obojstranného záujmu sa podarilo dosiahnuť zlepšenie vo veľa veciach.

Keď som kritizoval projekty developerov, tak to bolo horšie. Niektorí mali záujem nechať vysvetliť, čo robia zle a ako by to mali robiť lepšie. Niekedy to akceptovali a zmenili už v aktuálnom projekte, niekedy až v ďalšom, ale mali reálny záujem o pohľad z inej strany a zlepšiť svoje projekty. Lenže našli sa aj takí, čo ma upozornili, aby som sa k ich projektom vo vlastnom záujme nevyjadroval.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Najproblematickejšie je kritizovať prácu politikov, osôb a firiem na nich napojených a to som písal a vyjadroval sa len k bezpečnosti a plynulosti dopravy a veciam s ňou spojených. U politikov je úspešnosť zmeny minimálna i keď nejaká sa podarila, ale upozornenia sú na maxime.

Teraz keď Slovenskom otriasla vražda investigatívneho novinára Jána Kuciaka a jeho partnerky, ktorý sa venoval veľkým daňovým únikom a problematikou s nimi spojených, čo je téma životne citlivá najmä pre dotknuté osoby, tak človek opätovne prehodnocuje, čo a ako písať a čomu sa radšej vyhnúť.

Jozef Drahovský

Jozef Drahovský

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 235
  •  | 
  • Páči sa:  1 050x

Venujem sa analýzam v doprave a vývoju v oblasti informačných technológií. Zoznam autorových rubrík:  DopravaRôzneZoznam článkov

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu