reklama

GDPR v praxi už deň vopred.

Dnes 24.5.2018 som si prvýkrát v núdzovej situácii odskúšal na vlastnej koži GDPR a nie som z neho nadšený.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Ak si spomínate pred niekoľkými rokmi v Bratislave v Ružinove prasklo hlavné vodovodné potrubie a voda zatopila cesty, trávniky a podzemné garáže v okolí. Škody, najmä zo zatopených automobilov boli veľmi vysoké.

Dnes asi kilometer od pôvodného miesta zhodou okolností, kde sú tiež podzené garáže, prasklo vodovodné potrubie a voda začala zaplavovať cestu, po ktorej som išiel. Ihneď som zavolal na núdzové bezplatné číslo Bratislavskej vodárenskej spoločnosti, aby sa predišlo situácii z minula.

Keď som bol prepojený na dispečing, tam za niekoľko sekúnd pochopili čo sa stalo a poslali svoju výjazdovú skupinu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Lenže kým som sa k dispečingu dostal, tak som si okrem iného musel vypočuť ako plnia všetky povinnosti z GDPR, ako ochraňujú osobné údaje a na záver na akých web adresách sú uvedené podrobnosti, čo trvalo neuveriteľne dlhý čas, odhadujem, že okolo 5 minút.

Našťastie som nepotreboval volať hasičov alebo záchranku, lebo ak by aj oni aplikovali GDPR tak do detailu, potom by bolo zbytočné vôbec volať, respektíve by sa pacient operátora na dispečingu ani nedožil.

Ani nemá význam písať o zahltení emailovej schránky od emailov typu: „GDPR SPAM“ kde rôzne organizácie, u ktorých som sa pred rokmi prihlásil na odber noviniek, posielajú mi upozornenie, že pôvodný súhlas na odber noviniek nie je podľa GDPR dostatočný a ak ich chcem dostávať naďalej, tak sa musím prihlásiť znova v súlade s predpisom GDPR.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zaver:
GDPR - dobrá myšlienka ochrany osobných údajov fyzických osôb, ale zlé, nedomyslené prevedenie.

Jozef Drahovský

Jozef Drahovský

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 235
  •  | 
  • Páči sa:  1 049x

Venujem sa analýzam v doprave a vývoju v oblasti informačných technológií. Zoznam autorových rubrík:  DopravaRôzneZoznam článkov

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu