reklama

Prišla mi sms od odz.skytoll, že mi končí diaľničná známka k 31.1.2020, ale

To ale znamená, že niekoľko hodín predtým som zaplatil diaľničnú známku na rok 2020 o čom mi prišla sms aj e-mail. Oblial ma studený pot, že som sa preklepol v evidenčnom čísle vozidla.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Dal som si na obrazovku obe SMS.
SMS o tom, že mám platnú známku do 31.1.2021 mala dátum 27.1.2020 a čas 18:24
SMS o tom, že mi končí platnosť známky k 31.1.2020 mala dátum 27.1.2020 a čas 22:48

Pozriem elektronickú poštu a tam dva e-maily s totožnou informáciou ako v SMS, akurát o minútu staršie. Porovnávam evidenčné číslo vozidla a zdá sa mi rovnaké v oboch e-mailoch.

Pre istotu, aj keď nemám v EČV číslicu nula a písmeno O (častá chyba) skopíroval som EČV z oboch e-mailov a do Excelu a dal elektronicky porovnať.
Funkcia =IF(A1=A2;"Zhodné";"Rozdielne") povedala, že sú zhodné a vydýchol som si.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pre istotu som využil kontrolnú funkciu servera www.eznamka.sk a zadal EČV svojho vozidla.
Výsledok bol takýto:

www.eznamka.sk PrintScreen
www.eznamka.sk PrintScreen (zdroj: Červeným zatrel EČV Jozef Drahovský)

Zaver:
Odrazu sú platné dve známky na jedno vozidlo. Čo nie je problém, ak by s tým počítal aj program, ktorý posiela notifikácie.

Keby som to programoval ja, tak druhá SMS by bola vo význame, „stará známka končí k 31.1.2020, ale už je platná aj nová známka až do 31.1.2021“.

Nerobil by som zbytočný stres vodičom.

Jozef Drahovský

Jozef Drahovský

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 235
  •  | 
  • Páči sa:  1 050x

Venujem sa analýzam v doprave a vývoju v oblasti informačných technológií. Zoznam autorových rubrík:  DopravaRôzneZoznam článkov

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu