reklama

Prístup k zákazníkom na čerpacej stanici ESSO Botanická ulica

Vytočil vás niekto? Mne sa to prihodilo dnes na čerpacej stanici ESSO na Botanickej ulici.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (33)
Obrázok blogu

Dal som si umyť auto za 179 Sk, plus vosk a sušenie. Umytie prebehlo ako tak i keď jedna z kief na môj vkus neprimerane odskakovala od auta. Keď malo prísť k voskovaniu tak vosk bol vyfúknutý mimo auta – zariadenie stálo na doraz pred autom. Potom malo nasledovať sušenie. Zariadenie síce zaplo fúkače, ale nespustilo ich dole, len prešlo z dorazu na začiatku umývačky na doraz, na konci umývačky.

Zašiel som za pracovníkom čerpacej stanice podať reklamáciu. Samozrejme, že každé zariadenie sa môže pokaziť, preto poruchy zariadení beriem ako samozrejmosť. To čo ma vytočilo (a nielen mňa, ale aj vodiča, ktorý pred umývačkou manuálne utieral neusušené auto) bola odpoveď pracovníka za pokladňou:čo on s tým má? Príďte zajtra, keď tu bude vedúci.

Odkazujem vedúcemu, že nemám čas a chuť zajtra prísť a na šťastie pre neho, nemám ani čas písať sťažnosť na SOI. Jednoducho na čerpacej stanici ESSO na Botanickej ulici v Bratislave, si viac nedám auto umývať.

Jozef Drahovský

Jozef Drahovský

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 235
  •  | 
  • Páči sa:  1 050x

Venujem sa analýzam v doprave a vývoju v oblasti informačných technológií. Zoznam autorových rubrík:  DopravaRôzneZoznam článkov

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu