Keď si v banke myslia, že ...

Autor: Jozef Drahovský | 13.10.2006 o 11:05 | Karma článku: 12,04 | Prečítané:  4307x

Povedal som si, že sa pre bankové služby nebudem rozčuľovať, ale nepodarilo sa. Asi pred rokom som zabudol pin od karty VISA Electron. Ten pin bol pre mňa ťažko zapamätateľný a plietol sa mi s iným číslom, preto som požiadal banku o zmenu pinu na mnou určený pin.

Banka mi odmietla službu poskytnúť s tým že zákazník si nemôže pin určovať. Tak som navrhol zrušenie karty a následne požiadam o vydanie novej karty, ktorá bude mať s veľkou pravdepodobnosťou iný pin. Lenže karta je súčasťou balíka a zrušiť sa nedá, navyše jej platnosť končila v daný mesiac. Pracovníčka mi navrhla riešenie, že keď mi príde nová karta nech požiadam o zmenu pinu.

Mám aj iné karty z iných bánk, a v tejto banky využívam najmä internetbanking, preto som bol až dnes, po polroku požiadať o zmenu pinu.

Keďže sa pokročilo v technológii, tak karta je už s čipom a pin sa nedá zmeniť.

Záver:
1, zákazníkovi neumožnia vybrať si vlastný pin
2, zákazník už nemá možnosť získať nový vygenerovaný pin
3, zákazník nemôže kartu zrušiť lebo je súčasť balíka
4, zákazník našťastie (aspoň zatiaľ) môže účet zrušiť a zriadiť nový

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

Takmer ju vyliečil z rakoviny. VšZP aj tak odmieta liek žene preplatiť

Dôchodkyňa a jej deti už za liek zaplatili desaťtisíce eur.


Už ste čítali?