Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Zmeny maximálnych dovolených rýchlosti z pohľadu polície (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

<< < 1 2 3 4

Hodnoť

 

Inak naco je znacka (neviem cislo) mestska cast, ked mestske casti hlavneho mesta, ktore su (spolu s mestskymi castami kosic) jedine mestske casti s vlastnou samospravou, zostali neoznacene???
 

mne sa najviac páči

že nikto nevie, kto, kdy a prečo osadil nové začiatky a konce Bratislavy a polícia namiesto toho, aby začala vyšetrovanie pre podozrenie z trestného činu (napr. zneužitie právomoci verejného činiteľa?) tak na takto zrejme nelegálne vzniknutých obmedzeniach z 90 na 50 promptne začína vyberať pokuty.
 

 

to je pekne - cize niekto nelegalne osadil znacky, vysetruje sa to ale zaroven ten isty organ to vyuziva a pokutuje? :-)
 
Hodnoť

..ja viem,kto má na svedomí tie tajné

výmeny tabúľ,len nechcem o tom hovoriť nahlas,lebo to neviem dokázať....(imperialisti - tak nás to učili na vojne na PŠM...)
 
Hodnoť

Sitina 80km/h ???

Hlavne v spickach robi problem spomalenie na vjazdu do tunela Sitina. Myslim, ze bolo ovela bezpecnejsie z hladiska plynulosti cestnej premavky nechat v tuneloch rovnaku rychlost ako na obchvate. BTW rakusania jazdia v tuneloch na dialnich 100km/h.
 

 

vsak aj my, a rovnako ako im, aj nam pred tunelom svieti 80tka ;-)
 

 

myslel som legalne
 

 

Drgi, drgi... V tuneli Sitina sa stalo už toľko havárií a asi dobre vedia, prečo je tam 80-tka. Nič nie je také, ako sa na prvý pohľad zdá. Ale pre teba to nerobí žiadny problém, budeš v práci o neuveriteľných 36 sekúnd skôr...
 

 

Tolko?
Viem o troch, nakladak chytil strop, cavo frajeril na bave a stresna midget.. Mozno este boli tukance... Bolo este nieco vazne?

Myslim, ze spomalenie je hlupost, nejde o 36 se-kund, najbezpecnejsia je plynula jazda.
 

 

Plynulá jazda - súhlasím, ALE... Čo bezpečnostná vzdialenosť? Však tá v mnohých prípadoch nedosahuje pri rýchlosti 100km/h ani dva metre... Vodiči s BA značkami sú na to experti !
 

 

no áno, to spomalenie z 90 na 80 v tuneli je priam šokujúce a nebezpečné
 
Hodnoť

Nitriansky kraj

sa pretrhol od roboty. Uz to tam zacinaju s tym policajnym bu.erovanim prehanat.
 
Hodnoť

 

Na slovenských a európskych cestách jazdím už viac ako 35 rokov. Za celý ten čas som nespôsobil žiadnu dopravnú nehodu a nepamätám sa, žeby som platil pokutu. To všetko vďaka tomu, že si ctím dopravné predpisy a z nich nadovšetko paragraf o povinnosti jazdiť bezpečne a plynulo.
V poslednej dobe slovenskí dopravní policajti svojou prehnanou aktivitou trochu zamiešali karty. V priebehu niekoľkých mesiacov ma pár krát odhalili pri páchaní „závažných dopravných priestupkov“. Prekročil som obmedzenú rýchlosť. Napospol na výpadovkách z obcí, ktorých situáciu dôverne poznám. Úseky neboli hocaké, ale nezastavané, neobývané a bez pohybu chodcov. Neprel som sa s hliadkou a zaplatil som pokutu, pretože prísne podľa predpisov vzaté, porušil som ich v časti obmedzenej rýchlosti, aj keď v záujme plynulosti premávky. Bezpečnosť premávky pritom vôbec neutrpela.
Pochopil som plieskanie policajného bičíka. Samozrejme, poddal som sa. Začal som jazdiť rýchlosťou 10 km/ h pod limitmi. Pre istotu. Nemám laserový tachometer. Nechcem prísť o vodičské oprávnenie, ani nemienim platiť polícii viac ako jej odvádzam v daniach. Ešte rozmýšľam, či mám rovnako, ako veľmi početná skupina vodičov, začať jazdiť aj po stredovej čiare, pravdaže rýchlosťou 70 – 80 km/ h. Takto vídam jazdiť aj policajtov. Zrejme to nepovažujú za nebezpečné, ani za porušenie predpisov. Uvažujem, či mám rovnako, ako väčšina vodičov, prestať používať smerovky a či mám na sídliskových a parkoviskových cestách začať považovať za hlavnú tú, ktorá je priama. Inak povedané, či mám prestať používať pravidlo prednosti vozidiel prichádzajúcich sprava. Možno by zabrali aj neustále rozsvietené hmlovky. Imidž by som si určite vylepšil aj parkovaním v protismere so zapnutými stretávacími svetlami, alebo parkovaním cez najmenej dve parkovacie miesta, prípadne susedom pred garážami. Stačí nechať medzeru širokú 3 m medzi mojim autom a garážovou bránou. Susedia sa do garáže nedostanú, ale ja by som zákon neporušil. Skrátka zvažujem, či mám začať hrať dokonalého hlupáka a neschopáka. Takýchto vodičov majú totiž dopravní policajti v láske a nepokutujú ich. Skúsil som to. Je veľmi ľahké a zábavné byť debilom za volantom. Poviem vám, je to celkom zlomyseľná zábavka, ***** vodičov jazdiacich v kolóne za mnou. Trochu ma mrzí len fakt, že kolóny sú zdrojom napätia, z neho prameniacich kritických situácií a následne aj nehôd. Ale čo narobím, v tomto prípade je vôľa policajtov vyššou mocou.
Pravdu povediac, na rozdiel od policajtov si myslím, že používajú chybnú taktiku na zvýšenie bezpečnosti na cestách. Bezvýsledne špekulujem, čo je zmyslom policajného lovu laserovými zbraňami. Možno sa policajti bavia novou technikou, opájajú sa mocou, alebo hľadajú sponzorov na zaplatenie svojich hračiek. Uniká mi výchovný moment ich konania. Nedarí sa mi v ňom nájsť žiadne stráženie bezpečnosti, ani plynulosti cestnej premávky. Isté je len to, že policajti ma okradli o pohodu pri jazde. To, čo sa nepodarilo mnohým hlupákom za volantmi áut, hravo zvládli policajní zbojníci vyzbrojení lasermi. V takom kŕči ako teraz, som nejazdil ani za socializmu, keď medzi povinnosti príslušníkov VB patrilo aj terorizovanie občanov.
pokračovanie ...
 

... pokračovanie

Vyberanie pokút za bezvýznamné prekročenie obmedzenej rýchlosti v nanometrových vzdialenostiach od obmedzujúcich značiek je neľudské. Ak som správne pochopil hlavný zmysel dopravných predpisov, tak v prvom rade majú zaistiť bezpečnosť na cestách. Som presvedčený, že policajti by mali dohliadať na správnosť dopravného značenia a v opodstatnených prípadoch vynucovať bezpečnosť premávky. V opačnom prípade dochádza k zneváženiu dopravného značenia. Dozvedel som sa, že v jednom prípade policajti podali podnet na zmenu zlého značenia. Keď neuspeli a nedosiahli nápravu zlého stavu, začali využívať zle označené miesto ako zlatú baňu. Vraj to je ich chlieb. Ja si však myslím, že bazírovanie na dodržiavaní predpisov v sporne, alebo vyslovene zle označených úsekoch je buzerovanie. A bohužiaľ, takto je to na väčšine dopravnou políciou obľúbených miest. Dopravní policajti sa správajú alibisticky a formálne. Verejne vykážu činnosť výpočtom, koľko cestných pirátov načapali na absolútne bezpečných úsekoch ciest, ale kritické porušenia predpisov tolerujú. Vyberajú pokuty za neškodné priestupky, ktoré vedia svojimi drahými hračkami ľahko zmerať a dokázať, ale tie prečiny, ktoré mrzačia a zabíjajú ľudí nechávajú bez povšimnutia.
Za celé desaťročia som nevyvolal na ceste ani jednu kritickú situáciu. Napriek tomu, ma nedávno policajti donútili zmeniť spôsob jazdenia. Je ťažké predstaviť si, čo odvtedy vidím vo svojom spätnom zrkadle v kolónach za mnou. Vodiči najprv vytrubujú a po chvíli sa začnú správať ako vrahovia a samovrahovia. Naozaj si policajti myslia, že robia ten správny krok k zvýšeniu bezpečnosti a plynulosti cestnej premávky?
 

 

Máte pravdu, je to tak. Ja kategorizujem policajtov do dvoch skupín. V jednej skupine ide o bezpečnosť a plynulosť cestnej premávky a druhej o absolútne dodržiavanie predpisov a dopravného značenia aj keď je nezmyselné a zmätočné. Bohužiaľ robenie nápravy je veľmi náročné a pomalé.
 

<< < 1 2 3 4

Najčítanejšie


  1. Karol Labaš: S čím sa Richard Raši verejne nechváli 2 082
  2. Miroslav Lukáč: Fico riadil SMER ako hadiu farmu. Iba nerozoznal hada od hadice. Jedovatých od škrtičov. 1 238
  3. Elena Antalová: Marečku, už mi pero nepodáte... 1 227
  4. Karolína Olšavská: Dve sestry alebo Kam môže dospieť zlo zasiate rodičmi 1 093
  5. Simona Kyselicová: Ako som začala predávat' medovníky v zahraničí || Život v Nórsku 952
  6. Maroš Chmúrny: Vydierač a nové sako pre Pellegriniho 894
  7. Jozef Drahovský: Spoločnosť Orange zrušila lokalizačnú službu pre verejnosť 803
  8. Adrián Vološin: Lockdown funguje, plošný nezmysel bol zbytočný. 571
  9. Michal Porubän: Senzácia : O poslanca Ľuboša Blahu prejavil záujem Oxford,Harvard a aj Princeton ! 489
  10. Jaroslav Vidan: Nemáte toho už dosť ? 478

Rebríčky článkov


  1. Andrej Hossa: Ako ušetriť pri výbere podlahy?
  2. Martin Konečný: Zlozvyky, zvyky a rutina (I.)
  3. Ivan Čarnogurský: STARÉ SLOVENSKO A NOVÝ PREZIDENT USA
  4. Andrej Hossa: Ako vylepšiť interiér vášho automobilu?
  5. Miriam Studeničová: Znepokojujúce výskumy Benjamina Lieberta
  6. Štefan Vidlár: Halušky v mléčáku
  7. Peter Biščo: Hlas sa stále vyhráža ráznymi krokmi.
  8. Marian Vojtko: Nedeľné ráno...
  9. Štefan Vidlár: Fujná úvaha o špáráňí sa v nosi
  10. Peter Biščo: Tata Fico & Pele syn - večerné rozhovory 2.


Už ste čítali?