Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Životunebezpečné dopravne značenie na Bajkalskej v Bratislave, už ok (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

< 1 2

Hodnoť

Ci vidim dobre?

Ja vidim na obrazku, kde to uz ide na most, 2 auta v bus pruhu? Nehovorim to casto, ale tu by to chcelo par "pomahacov" :D
 

 

Aj ja som uhol do BUS pruhu, inak by som mal už rozbité auto.
Navyše BUS pruh nepokračuje na most, ale konči asi dva metre za protiľahlou stranou križovatky.
 
Hodnoť

 

Tak aj ja som jazdil zle .. ale jednak som nevidel, kde sa zrazu vyrobia 3 pruhy a druhak, jazda vlavo mimo bus pruhu znamena, ze na tie tabule nie je vidno, ak by boli aj vlavo a poriadne oznacene, tak nie je problem.
Ovsem ciary namalovane na ceste, tak tie velmi v sulade nie su :( .. zaujimave je, ze na zjazde z Pristavneho na Bajkalsku sa uz unuvali dat 50tku, predtym tam nebola, ale pred nou bol koniec dialnice, takze aj tak platila 50tka, a kazdy ju ignoroval a v zakrute sa hnali 90tkou a potom vytrubovali dole.
Celkovo som sa cudoval, ze chcu autobusy tlacit hentak poza OBI, lebo to aj predtym bolo dost kolizne miesto .. no co, namalovali par pruhov, dali 1-2 znacky a myslia si, ze vybavene. Rovnako zle je riesene aj opacny smer, zbytocne dali pripoj do zipsu, mali to nechat tak, ako to bolo predtym, s tym, ze by BUS pruh konci skor, pretoze aj tak od slovnaftu chodi bus tak raz za 15 minut a nemuseli byt kolony v zjazdovej pripojke. Ale tak zatial to funguje 2 tyzdne, tak predpokladam, ze to poriesia.
Velka vdaka za upozornenie.
 

 

No zatiaľ to neporiešili a rád by som stretol toho človeka, čo sa pod toto dopravné značenie podpísal. Dopravné značenie je nelogické, neintuitívne a mätúce. Nazvali to dočasné značenie, ale má to takto byť niekoľko mesiacov, rozhodne rozumnejšie by bolo odfrézovať staré biele značenie a miesto neho toto "dočasné" vyznačiť bielou farbou. Táto nevýrazná hnusná vyblitá červená cez tú pôvodnú bielu je úplne zle viditeľná za svetla, za dažďa, za tmy. A tie pseudobus pruhy ani nekomentujem, v podchode na Bajkalskej ich význam je zanedbateľný.
 
Hodnoť

Jaaaj, keby len toto

boli problemy Bratislavy.
Ja za ovela nebezpecnejsie povazujem rozpory v riadeni dopravy semaformi a zvislymi znackami.
 

Aké rozpory?

Keď svietia semafory, tak značky ako keby tam neboli (tie, ktoré určujú prednosť).
 

ved preto

Ved preto.
Napr. Ked nejdu semafory, tak nemozes odbocit vlavo z Karadzicovej na Zahradnicku v BA. Ked idu semafory, tak mozes odbocit vpravo z Moldavskakej na Dunajsku z laveho pruhu v KE.
 
Hodnoť

Zmysel bus pruhu

Zmysel bus pruhu pri Prístavnom moste je umožniť výjazd linky 70 zo zastávky smerom na Slovnaft.

Tá sa pôvodne zaradila najskôr do pravého pruhu a z toho do pruhu idúceho na rondel a cez ten prešla ďalej na Slovnaftskú.

Po uzatvorení rondlu toto možné nie je a bez zmeny značenia by musel vodič autobusu ísť cez dva pruhy do tretieho na doslova pár metroch a navyše v zákrute, kde sa jazdí rýchlo: https://goo. gl/maps/sjCVQwiisAH2

Takto autobus vyjde zo zastávky do pravého pruhu a ním pokračuje rovno na Slovnaft.
 
Hodnoť

 

Jazdim po tejto krizovatke kazdy den. A skoro vzdy tam vidim niekoho, kto sa z uplne laveho pruhu snazi natlacit na pristavny most. Par krat to uz bolo fakt natesno. Odbocujuci skoro sundal toho, ktoremu krizoval cestu. Asi tam zatial stale vela ludi jazdi "po pamati". Je to fakt nebezpecne, davajte si pozor. Ist v tom strednom pruhu rovno na Slovnaft je dost o hubu..
 
Hodnoť

 

Znovu som si to prezrel (este mozno pozriem na peso) a je to cele zle. Tabule oznamuju 3 pruhy v case, ked ziadne tri pruhy nie su, naviac tabula nie je aj nalavo, co by mala byt v takej kritickej casti. Dalsia tabula , rozsirenie na bus pruh a to vsetko je na useku 5-10metrov, znovu naprava, kde zavadzia kdeco. Naproste zmatocne a nevyhovujuce. Naviac tabule by mali byt presne tak, ako v clanku vidim navrhovane, nie to, co je v sucasnosti. Naviac, sposob akym je to cele organizovane je maximalne nevhodne (podobne aj strana naproti .. tam nemuseli nasilu zipovat 2 pruhy do jedneho , mali to nechat ako bolo, neboli by tie kolony). Tato strana, vzhladom na to, ze je obchadzka, za prve mali dat obmedzenie rychlosti, ine tabule, inak postavene, zosuladenie ciar .. ale hlavne si myslim, ze to mali fyzicky trochu prebudovat este predtym, nez zacali s pracami pod mostom. Nebolo by byvalo vela prace s tym .. lenze jasne, to nie je vec NDS, ale mesta a tomu stacia tabule a vodic, porad si.
 
Hodnoť

Pan Drahovsky..................

Pan Drahovsky,bol ste sa tam pozriet aj po zmene vodorovneho znacenia?Nadalej tam vacsina vodicov jazdi tak,ze z laveho pruhu ktory je len rovno na Slovnaft veselo odbocuju vpravo na Pristavny most.Navyse 90% vodicov si neplni ani povinnost zo zakona davat prednost autobusu pri preradovani sa z vyhradeneho pruhu do prilahleho.Takze stale sa jazdi "po pamati".Skuste sa tam raz postavit s kamerou a zdokumentovat to.Budete prekvapeny.
 

 

Jazdim tadial denne. Je pravda, ze viacerí jazdia po pamati, ale je to vyrazne lepsie ako prv, najma u vodičov od inakadial ako z BA.
 
Hodnoť

Pan Drahovsky..................

Pan Drahovsky,chcem Vas poprosit este o jeden nazor a sice co sa tyka opacneho smeru.Autobus iduci od Slovnaftu tam ide vo vyhradenom pruhu a kedze potrebuje tento pruh opustit lebo musi vojst do zastavky Pristavny most ma podla mna prednost v jazde a vodici prichadzajuci z pristavneho mosta by mu tuto prrednost v jazde mali dat.Co vy na to?
 

 

Áno mali by mu prednosť dať a aj ho púšťajú, ale so zdržaním. Tam by sa hodilo prepracovať celkové dopravne riešnie miesta kde sa stretávajú vozidlá od Slovnaftu z D1 od Źiliny a D1 od Prístavneho mosta. Lebo tí sprava sa potrebujú dostať vľavo na Bajkalskú priamo a zľava na Gagarinovu, a ti zo stredu na otočku nad Bajkalskou.
 

< 1 2

Najčítanejšie


  1. Peter Kollega: Som zločinec a nechcem aby ma riešila Ficová kurtizána a Čižnár-Gašparovičoví protežanti 8 919
  2. Stanislav Martinčko: D. Saková včera na Jojke, ako práva blondínka!!! 1 738
  3. Elena Antalová: Pán Mečiar, ďakujeme! 1 592
  4. Ida Tittelová: Florencia - fascinujúca a vianočná 1 425
  5. INEKO: Počet mostov v zlom stave sa za 5 rokov zdvojnásobil 1 363
  6. Martin Borguľa: Cestovný ruch na Slovensku krváca. Dokedy to vydrží? 1 176
  7. Rudolf Pado: Posledný výstrel Rudolfa Pada 1 055
  8. Maroš Chmúrny: Boj o Demänovskú dolinu a slobodu 932
  9. Anežka Richtariková: „Nie ste učitelia, ale zbabelé hyeny,“ 687
  10. Michal Madaras: Igor Matovič - histrión par excellence 646

Rebríčky článkov


  1. Miriam Studeničová: Nepokoj duše
  2. Štefan Vidlár: Pán predseda vlády!
  3. Erik Koncz: Hont a jeho dejiny. Je potrebné sa venovať aj dejinám tohto regiónu?
  4. Vladimír Bohm: Na čo ukazujú útoky vo Viedni?
  5. Zuzana Križanová: Maličkosti, ktoré stoja za to
  6. Rastislav Hrušovský: Boh Ty a budúcnosť. alias : moje poznanie Boha
  7. Jaroslav Polaček: ZIMNÁ ÚDRŽBA. DALŠÍ DÔKAZ, ŽE MESTO ZAČÍNA FUNGOVAŤ LEPŠIE A SMART
  8. Michal Cimmermann: Núdzový stav nemožno naťahovať ...
  9. Michal Madaras: Igor Matovič - histrión par excellence
  10. Kristína Jakubičková: Keď sa láska podarí


Už ste čítali?