Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Rekonštrukcia Karloveskej radiály - šlendriánstvo v detailoch (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

 

a otázkou aj je či bola použitá kompozitná (sklolaminátová) výztuž v miestach kde budú aplikované koľajové obvody pre riadenie ovládania výhybiek. Tieto oblasti mali byť vystužované sklolaminátovou výstužou. Týmto opatrením sa mali minimalizovať účinky bludných průdov na výztuž ŽB dosiek.
 

Bola

použitá kompozitný výstuž.
 

 

ak je tak, ako vravíte a tá výztuž spĺňala technické parametre s akými sa uvažovalo, tak je všetko v poriadku. Ak nie, tak je to šlendriánstvo a dnes už vlastne asi jedno, pretože nikto nenariadi tie úseky odstrániť.
 

Trochu ma udivuje

že sa púšťate do takýchto špekulácií. Takto sa dá spochybniť všetko. Je jasné, že ak sa niečo urobí zle, tak to aj zlé je. Ak nie ste prístupní uveriť tomu, že niečo môže byť aj dobré, tak je to škoda času s Vami komunikovať. Nemal som dôvod Vám písať nepravdu, keby som nevedel, že bola takáto výstuž použitá, tak Vám nenapíšem, že použitá bola.
 

 

Za tie roky, čo sa v stavebníctve pohybujem, viem ako to niekedy funguje. Viem, že sa nahradzujú kvalitné prvky menej kvalitnými a lacnejšími i keď formálne splnia technické požiadavky. Poznáte to "keď dvaja robia to isté nemusí to byť vždy to isté". V zmysle logiky "keby som nevedel, že bola takáto výstuž použitá, tak Vám nenapíšem, že použitá bola" môžem povedať: "Keby som nevedel o snahách vyhnúť sa použitiu tohto typu výstuže (kompozitnej) tak nepíšem svoje pochybnosti, či bola použitá. Vás osobne nepoznám a teda nedokážem rozoznať mieru pravdivosti Vášho tvrdenia. prajem pekný deň
 
Hodnoť

 

Myslím, že vodiči jazdiaci hore-dole po nábreží a Karlovej Vsi, rovnako ako obyvatelia dolných domov raz budú s nostalgiou spomínať na časy, keď tu ešte neúradoval Team Vallo.
 

Môžte

to trochu rozviesť? Ak narážate na hlukové vlastnosti trate po spustení dopravy, áno, je to problém, ktorý sa nemal stať. Je nevyhnutné, aby sa odstránil, musí sa odstrániť. Len neviem, prečo to zovšeobecňujete do Vami napísaného príspevku.
 

 

Narážam na zrušené možnosti otáčania a odbočovania.
 

Takéto riešenie

bolo prijaté dávno pred tým, ako nastúpil súčasný primátor. Skúste aspoň toto pochopiť. Začiatok projektu takejto stavby, kedy sa o takýchto veciach rozhoduje, siaha ešte do čias predminulého primátora.
 

Projekt ano,

No detaily uz su jeho maslo na hlave. Obrubniky za 4 roky (dva roky kampan, dva roky urad) mohol dat zmenit. Otocku na Jurigovom tiez urcite mohol dat upravit, aby auta zo Shellky nemuseli chodit do polovice KV ( najblizsia otocka spat je az povyse byvalej zastavky Segnerova). Pokutu uz nejaku dal, ci stale o tom len rozprava? Cela Karlovka aj Dubravka su rozbombardovane a to bol termin ukoncenia sept 2019, resp dec 2019. Teraz rozbombardovali dalsiu cast... a na pondelok 22.6. ked pojdu deti do skoly a vyrazne viac ludi do prace zrusi este aj ten jediny pruh z Molecky na Karlovesku...to nemohlo pockat ten tyzden na prazdniny???
 
Hodnoť

Pán Drahovský.

Prečo nemáte rád Bratislavu, ako pán primátor Vallo s platom 6 500,0 €? Prečo chce slabú Bratislavu? Všetci tí, ktorí si dovolia kritizovať primátora Valla, podľa jeho blogov sú takýto občania, Ako si dovolíte kritizovať a navrhovať riešenia týmto hviezdnym odborníkom?
A teraz vážne. Áno, máte úplnú pravdu. Som rád, že sú tu ešte slušní ľudia a k tomu všetkému aj špičkový odborníci, za ktorého Vás osobne považujem. Táto električková trať je ukážkou totálneho zlyhania celého jeho tímu, s ktorým sa tak hrdí a neustále tvrdí o odborníkoch na magistráte vrátene jeho samotného. Toto je hotová katastrófa pre nás všetkých. Ešte by bolo dobré vedieť, kto všetko sa tom predpise podieľal. Myslím si, že vyjadrenie malkontenta hovorí za všetko a trafil klinec po hlave.
Želám Vám, ešte mnoho odborných a fundovaných stanovísk, aby si občania uvedomili, ako sa zaobchádza z ich daňami bez akejkoľvek trestnoprávnej zodpovednosti.
Všetko dobré a ešte raz ďakujem.
 

hm

co dristas. aky plat ma mat primator? ziadny, aby sa zapacil takym ako ty? a co na elektricke dokazuje totalne zlyhanie? a ten projekt robil a odsuhladil vallo?
 

Dobrý deň

Volám sa František Brliť a podieľal som sa podstatnou mierou na vypracovaní Technických listov mesta Bratislavy. Môžme kľudne viesť odbornú debatu na technické riešenia uvedené v technických listoch. Obava pána Drahovského zo zničenia pneumatiky a disku nie je na mieste, pretože pravdepodobnosť, že by došlo v tomto mieste k stretu kolesa a obrubníka je veľmi nízka. Je to miesto mimo jazdnej dráhy vozidiel.
 

939709

Myslím, že je zbytočne znova slovne tvrdiť, že ostré hrany obrubníkov sú nebezpečné pre autá, autobusy aj chodcov. Keď budem mať trocha času, tak pripravím foto dokumentáciu a napíšem k nej vysvetlenie.
 
Hodnoť

Velka vdaka pan Drahovsky

Cela ta trat je jeden paskvil... nelogicke otocky, pri ktorych auta zbytocne musia ist polovicou Karlovky, aby sa mohli otocit, rozbita nedokoncena Karlovka vyse roka, ziadne postihy pre dodavatela, stavebny dozor za takmer 800 000 eur !!!, obrubniky na zabitie, znicene travniky, zvyseny dunivy hluk, atd...
Tato hipsterska generacia zijuca v mediach a na socialnych sietach namiesto reality je hroza. Hlavne byt pekny v mediach aj za cenu klamstiev... nech sa Vallo vyjadri aku pokutu uz dal dodavatelovi za nedodrzane terminy a sfusovanu robotu...
 

 

A este ste zabudli, ze pri celom projekte sa uplne vykaslali na integraciu cyklotras ;-)
 

no to ani nevravim...

je tam toho dost, co bolo sfusovane. chapem, ze ked sa robil projekt, tak Vallo este primatorom nebol, no realizacia uz je maslo na jeho hlave....
 

Vážený

berte prosím na vedomie, že stavbou sa má zrekonštruovať električková trať a nie riešiť problém všetkej dopravy v Karlovej Vsi. Vnímajte aspoň túto skutočnosť. Projekt je hradený z operačného programu zameraného na električkovú dopravu a nie na inú dopravu. Bol pripravený niekoľko rokov pred tým, ako prišlo súčasné vedenia mesta. Ak kritizujete, tak skúste konkrétne.
 

939709

Ak by to bolo tak ako píšete, potom by nesmelo touto stavbou dojsť k zhoršeniu dopravného riešenie v Karlovej Vsi. Lenže k zhoršeniu došlo a na viacerých miestach.
 

Pán Drahovský,

iste rozumiete tomu, že takéto projekty neriešia jednotlivci, ale je vždy kompromisom veľkého množstva účastníkov. Tým nechcem obhajovať Orave toto riešenie. Ani vyvracať Vám Vaše postrehy na, podľa Vás, zle riešenia. Ja nevím, prečo nakoniec “zvíťazil” takýto návrh. Tiež s niektorými riešeniami nesúhlasím. Ale nie je možné v čase výstavby vstupovať do niektorých aspektov návrhu. Tomu tiež asi rozumiete.
 

1 2 >

Najčítanejšie


  1. Peter Remeselník: Prečo polícia odmietla potrestať páchateľa, ktorý narazil autom do ľudí a ušiel ? 5 294
  2. Ladislav Piršel: To bola drahá svadba, pán premiér! 2 989
  3. Peter Gregor: Premiérov hyenizmus. 2 401
  4. Karolína Olšavská: Keď je zamestnanec v pazúroch zamestnávateľa špekulanta 2 290
  5. Andrej Tichy: Ako sa zvyšuje plat v Nórsku? 2 096
  6. Peter Kollega: Boľševické hyeny vyzvali národ k sabotáži testovania 1 855
  7. Simona Kyselicová: Ako sa (ne)dodržujú nariadenia počas cesty lietadlom 1 645
  8. Július Kovács: Syn Generála Dušan Kováčik,