Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Uzavretie zjazdu z Prístavného mosta na Bajkalskú môže a nemusí spôsobiť kolaps (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

takze bus sa z Dolnozemskej po BUS-pruhu dostane na zaciatok mosta Apollo a tam sa zasekne v zapche, ktora tam bude...
 

V akej zapche?

V akej zapche? Ved tu mas riesenie, kde zapcha nebude. Bus ide plynulo dalej.
 

 

ak skonci BUS pruh este pred mostom, tak ten bus nikam dalej nepojde...
 

...hej máš pravdu

...hej máš pravdu, bus zostane stáť v pruhu. Zaparkuje. Lebo neplatí §12 (3) zákona 8/2009, však?!
 

okrem zakona 8/2009

platia aj fyzikalne zakony.
§12 (3) popisuje uplne iny pripad ako ten, o ktorom sa bavime.
rec je o tom, ze ak nebude BUS pruh celym mostom, tak autobus ostane zaseknuty v zapche, ktoru vytvara semafor na konci mosta, pretoze oba pruhy zaplnia auta...tak ako to je aj teraz, akurat sa to bude navyse tykat aj liniek 96, 98 a 196. jedine comu pomoze navrhovane riesenie od Jozefa je, ze tie busy nebudu cakat aj na Dolnozemskej, ale az na moste.
aj ked teda ja osobne som dost zvedavy na ten BUS pruh na Dolnozemskej, vs auta iduce na Pristavny most z Bosakovej...
 

 

Na most Apollo prichádzajú dva jazdné pruhy a odchádzajú tri jazdne pruhy priamo, dva vľavo a jeden vpravo. Čiže ak tam nebude dopravná nehoda, tak nie je dôvod aby tam bola dopravná zápcha.
 

to je sice pravda

ale je tam aj semafor, ktory tie zapchy na apolle realne vytvara. doprava na pristavnu vela aut neschadza. rovno sice idu 3 pruhy, ale realne 2, lebo treti sa meni na BUS-ovy hned za krizovatkou. a dva odbocovacie pruhy dolava su dost kratke, takze auta, ktore odbacaju dolava musia najskor cakat v priamych pruhoch.
chodim tadial denne. a cez skolsky rok medzi pol 8 a 9 rano sa auta po Apolle plazia.
to tebou navrhovane riesenie umozni busu dostat sa bez zdrzania na (pred) most...a potom uz bude v podstate cakat na semafor so vsetkymi ostatnymi, bez moznosti obehnut na moste auta v BUS pruhu a obsluzit zastavku na moste a pokracovat dalej na Kosicku.

ze je lepsie to povodne navrhovane riesenie, si ale nedovolim tvrdit. soferi osobnych aut tym budu hodne trpiet.
 
Hodnoť

Všetky mosty cez Dunaj z doby komunistov

- tri Nový most, Lafra a Prístavný) aj v dobe motorizácie 1 os. auto na 10 -14 ľudí mali predmostia s mimoúrovňovými križovatkami a tak sa doprava rozplynula v minimálne dvoch križovatkách (1.mimoúrovňová, 2. úrovňová ...) ...
Prišla doba demokradov keď jedno auto pripadá už na 2-ch ľudí (už pri začatí výstavby mostu, sa rozkradlo asi za 750miliónov SK, vedenie mesta - prevažne KDH vláda UKR radcov ... akože na odstránenie ropných zvyškov zo zbombardovanej Apollo, - neverejné údaje z vedenia DPS), za to sa mohli postaviť aj dve mimoúrovňové križovatky z mosta s Prístavnou a ďalšia križovatka s Prievozskou ...
Dodatočne by sa dal vybudovať aspoň dvojpruhový nadjazd most - smerom Trenčianska nad križovatkou aby sa zvýšila kapacita ...
Lenže demokkradi riešia všetko až následne podobne ako električku pred divadlom !
Prosim pekne kde bola pani Kratochvílová, kde bol pánko čo vystupoval za dopravu v TA3 ? keď bolo treba riešiť dopravu v novej BA štvrti mrakodrapov ? Minimálne 10-15 rokov pracovali pre Maggistráťť, čo robili? Čušali a poskokovali defelóóóóperom , že sa nehanbia vystupovať v TV !!
Namiesto dopravy na mostoch sa riešila architektúra mostov - toľko "odborníkov" arch. sa našlo ako treba a čo treba, že na Starom moste sa nevytvorila ani distribučná slučka na obsluhu Starého mesta, aspoň jednosmerná komunikácia na obsluho územia pri Dunaji na ľ. brehu !
Kde sa nachádzajú teraz tí mosto-architekti keď kolabuje doprava - nie je žiadna rezerva ! Kde sú tí mosto-architekti, keď Španieli na R7 a D4 stavajú mosty typu myšie diery, ktoré sa na území ČS prestali stavať ešte v 60-tych rokoch ! ale zo slovákov si urobili hlupáčikov ako boli zvyknutí v Afrike ...
 


Najčítanejšie


  1. Janka Cigániková: Matovič o mne povedal, že mám byť rada, že moja mama ma nepotratila. Toto je moja odpoveď. 119 726
  2. Július Kovács: Narušená tlač. beseda Fica. Videá, kričali sme Fico do basy! a Komunisti polibte si prdel! 3 772
  3. Věra Tepličková: Sladká nevedomosť, či ďalší ...? 2 531
  4. Mišo Šesták: Keď vaši vojaci okradnú nemeckú armádu a vy Nemcom odkážete, že vás môžu bozať 2 270
  5. Stanislav Martinčko: Stane sa po sneme SNS z Andreja Danka aj „Kráľ dobytka“? 2 021
  6. Viliam Novotný: Sabotáž v zdravotníctve 1 232
  7. Ondrej Prostredník: Zaborská ako nová hrádza proti extrémizmu? 1 217
  8. Miroslav Galovic: Kraj, kde nič nie je II. Svidník a Údolie smrti (všade samé tanky). 1 073
  9. Jozef Tinka: Ako v súdenej sieni päť rozhnevaných žien grilovalo tínedžera Jakuba 963
  10. Jozef Petráš: Mestská polícia v Martine sa začala správať ako politická PR agentúra 938

Rebríčky článkov


  1. Olívia Lacenová: Čím to je, že v tomto roku sú vstupy na burzu tak extrémne úspešné?
  2. Roman Lechovič: Apple a cesta k 2 biliónom
  3. Vladimír Krátky: Sagan jazdí v háku, RTVS ho má na háku .
  4. Jozo Peric: Čína rozšírila zoznam kontrolovaných vývozov
  5. Martin Krištoff: OECD zvyšuje ekonomický výhľad na oživenie USA a Číny, ktorý je silnejší, ako sa očakávalo
  6. Marián Pillár: Trampoty so záverečnými prácami
  7. Martina Zerolová: ... a takto to začalo....
  8. Miriam Studeničová: Čo vám o hudbe nikto nepovie...
  9. Stanislav Martinčko: Stane sa po sneme SNS z Andreja Danka aj „Kráľ dobytka“?
  10. Michal Kováč: Ako získať novú prácu aj napriek nepriaznivej situácii


Už ste čítali?