Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Výjazd z benzínovej pumpy má prednosť pred výjazdom z Dúbravky (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

Tak je jasne..

preco je (nova) Lamacska stale uzavreta. Mimochodom, tiez som bol velmi prekvapeny navadzacom z dubravky na dialnicu bez pribebezneho pruhu. Ono sa tam fakt asi pocita s jednym pruhom z dialnice.

Mimochodom tunel urychlil cestu do mesta v spicke (DNV -Centrum) asi o 20 - 40 min a v porovnani s cestou cez Devin za slabej prevadzky je to asi o 5 - 10 min.
Teraz treba dotiahnut kvalitne pripojenie Dubravky a DNV na dialnicu. V projekte tunela bolo pocitane aj s predlzenim Saratovskej ponad zeleznicnu trat, mimourovnova krizovatka s cestou na DNV a VW, co sa ale bude realizovat neskor, takze z Dubravky na Brno dalej okolo Technickeho skla a tak isto aj opacne.

A cesta z DNV k D2 je niekedy tiez katastrofalna, hlavne ked sa vlecie kolona 40km/h. Tunel je sice pekny, ale asi ostanem verny ceste po juhozapadnom upati majestatnej Devinskej Kobyly
 
Hodnoť

 

V Dubravke vcera aj dnes rano stali kolony uz od krizovatky pri "Skleniku" - a to su prazdniny. Ani si nechcem predstavit, ako by to vyzeralo, keby este trval skolsky rok a mimodovolenkova sezona. Tento cely chaos mi pripada ako zlomyselna schvalnost, alebo (v tom lepsom pripade) dielo cloveka bez stipky zdraveho rozumu.
 

Botanicka

v smere na most Lafranconi je uzavreta na krizovatke v pravom pruhu (dovod vazne neviem) vytvara sa tam stupel, ktory citit az na dlhych dieloch.
 

 

Ako by povedal mikulas curinda : Fico fico fico :-)))))))))
 
Hodnoť

A ešte sa pridáva Karlova Ves

Od dnešného rána je na Botanickej v smere do centra zúžená premávka do jedného pruhu kvôli rozširovaniu cesty o tretí pruh. Vedelo sa o tom, bolo mi jasné, že to spôsobí zápchy v rannej špičke (dnešné ráno spôsobila, zjazd z Dlhých Dielov bol značne komplikovaný cez Matejkovu/Devínsku i Molecovu), ale počítal som s tým, že to budem obchádzať cez Polianky a tunel príp. Patrónku. O to viac som sklamaný z týchto správ, že momentálne cesta nevede "ani tudy, ani tudy" :(
 
Hodnoť

vitajte v Absurdistane!

No este ze dopravny podnik stihol zorganizovat velkolepu show pri prilezitosti otvorenia tunela. To bolo reci, ako to pomoze doprave, ako zmiznu nekonecne rady aut v rannej spicke! A zatial sa zda, ze namiesto toho skor pribudli dalsie problematicke miesta...
.
Krasny priklad, ako aj dobra vec moze skoncit trapasom, ked sa kladie doraz na efekt, namiesto funkcnosti...
 

 

Alebo ako vyzera ke nieco projektuju slovaci .
 
Hodnoť

 

ja som to vravel... 50% zjazdov a vyjazdov je absolutne ZBYTOCNYCH... mozem uvies konkretne
.
-zjazd z dubravky + spojka medzi privadzacom a tunelom
.
-zjazd do mlynskej (este ktomu napajanie z lava)
.
- zjazd z mlynskej do tunela
.
-dvojprudovka z lamaca a nasledne zbiehanie 4 pruhov do troch
.
a nechapem preco saskuju s tym privadzacom a krkolomne tadial vedu obchadzkovu trasu do Tesca... namiesto toho mali pekne otvorit tu cestu Razsochy a nechat privadzac privadzacom (ted teraz mam namysli odvadzac)
 

 

tu je navrh riesenia...
http://i12.tinypic.com/4y5edjm.jpg
 

+/- 50%

Taká praktické otázka: keď idete z Brna a potrebujete ísť do Dúbravky, kadiaľ odporúčate ísť?
 

 

podla toho kam... bud na krizovatke Lamac, popod ten mini zeleznicny nadjazd, cez Agatovu...
alebo
pri Botanickej zist a pekne po Karlovesskej
 
Hodnoť

Asi zalezi od toho, kam do dubravky.

Ja osobne by som zisiel z dialnice uz pri DNV. Ale v rannej spicke som tade este nesiel.
 
Hodnoť

wtf?

>>>Obr. 11. Zdá sa že sa zabudlo nielen na autá idúce z Dúbravky, ale aj na cyklistov, ktorí potrebujú sa dostať na druhú stranu diaľnice.

cyklisti nemaju na dialnici co hladat pokial sa nemylim, ci v meste je to inak?
 

Cyklista

myslím nieje na diaľnici. Dostať sa tam mohol z výjazdu za Lamačom. Samotný výjazd je tiež až za diaľnicou...
 

Cyklista

Ten cyklista nie je na dialnici, isiel z Dubravky k Tescu po subeznej komunikacii s dialnicou, na ktoru a z ktorej su vyjazdy a prijazdy na dialnciu. Na toho cyklistu nepoukazujem z dovodu ze by tadial nesmel ist, ale preto, ze je to velmi nebezpecne. Jednoducho na pesich a cyklistov sa zabudlo.
 

 

To sa robia take statistiky a ked im vide 3 -ja za hodinu tak sa to vyrazi so slovami ze sa usetri. Spravny komunisticko -katolicky machri-projektanti.
 
Hodnoť

Už som to tu raz spomínal,

ale zopakujem to: všetko vyzerá tak, že doprava sa na Slovensku rieši buď bez projektov alebo projektanti nemajú na projektovanie potrebnú kvalifikáciu. Keby existoval riadny projekt, na tvorbe ktorého sa zúčastňujú odborníci zo všetkých súvisiacich oblastí (stavebníctvo, doprava...), niečo takéto by sa nemohlo stať.
.
Mimochodom, Tvoj návrh riešenia na obr.5, by síce mohol situáciu trochu zlepšiť, avšak aj toto riešenie je zlé - možno preto je v Bratislave také obľúbené - je to len záplata na chýbajúci pripájací pruh. Veľmi mi to pripomína úpravu výjazdu z mosta Apollo na Petržalskej strane, kde až po uvedení mosta do prevádzky páni "odborníci" zistili, že z Apolla je odbočovanie doprava na Bosákovu nebezpečné a vyriešili to jednoduchým zrušením pravého pruhu a znemožnením odbočenia.
 

obr.5


obr.5 je mozno zaplata, ale potrebna!
 

najlepsie riesenie zo zlych rieseni

Aj na Bosakovu som navrhovl riesenie, lenze vtedy ho odignorovali a potom lahsie zdovodnili niekolkomilionovu investiciu mosta kde zablokovali cestu panelmi ;-). Inak na Bosakovu je vypracovany projekt tak, ze sa bude odbocovat z laveho pruhu do podjazdu - v protismere dnesneho vyjazdu z Bosakovej na mosty. Len chybaju peniaze na realizaciu.
Inak viac o mojom navrhu obr. 4. ...
http://drahovsky.blog.sme.sk/c/54344/Pristavny-most-a-nahradne-trasy-s-odbocenim-na-Bosakovu.html
 

 

Áno, príklad Apolla dokonale demonštruje zlé projektovanie (ak sa to vôbec dá tak nazvať) dopravných stavieb. Projekt je od počiatku zlý, vyzerá to tak, že projektant počas práce neodišiel od svojho stola. Napriek tomu sa však realizuje a potom sa začnú hľadať riešenia, ktoré stoja ďalšie milióny, ale zväčša to už veľmi nevylepšia. Hoci navrhované odbočenie cez ten podjazd vyzerá zaujímavo, zase to bude len záplata. Hlavnou a nenapraviteľnou chybou projektu Apolla je vyústenie oboch mostov do jedného bodu.
 

1 2 >

Najčítanejšie


  1. Michal Porubän: Senzácia : O poslanca Ľuboša Blahu prejavil záujem Oxford,Harvard a aj Princeton ! 1 316
  2. Michal Šimečka: Dedičstvo Fica a Pellegriniho - sme poslední v EÚ 70
  3. Martin Greguš: RTVS – Pumpa: Koliková, Lučanský...patrí smrť a samovražda do humoristickej relácie? 43
  4. Filip Pastorek: Mestský úrad Luhačovice definitívne prehral súdny spor so Slovákom 34
  5. Stanislav Martinčko: Pellegriniho HLAS volá! Ľudia pustite nás ku korytám, uvidíte, ako vám bude! 29
  6. Michal Porubän: Komu skutočne pomohol general Lučanský? 28
  7. Július Kovács: Dúhový Peter pokračovateľ Mečiara a Fica želaný oligarchami. 26
  8. Peter Slamenik: Cibuľkovej manžel je ako Columbova žena 26
  9. Věra Tepličková: On schudol, ja som pribrala, on už má šaty na mieru, ja pod svetrom zicherku 26
  10. Matúš Lazúr: One time... next time .. Nie. Last time ! Čo príde po atómovke ? 20

Rebríčky článkov


  1. Jozef Kovalík: Ako som vycestoval v čase lockdownu na narodeninovú párty
  2. Miriam Studeničová: Zmätenosť pojmov
  3. Stanislav Martinčko: Pellegriniho HLAS volá! Ľudia pustite nás ku korytám, uvidíte, ako vám bude!
  4. Rastislav Vasilišin: Skúste tieto životné triky a budete mať úspešný rok
  5. Július Kovács: Dúhový Peter pokračovateľ Mečiara a Fica želaný oligarchami.
  6. Peter Biščo: Hlasu už prúdom tečú slinky.
  7. Štefan Vidlár: Aj január mesiac knihy, či?
  8. Peter Biščo: Slovenská fauna má unikátny druh hyeny, „ hyenu lícojamkatú “.
  9. Miroslava Arpášová: Čo je zlé na ikebanách? /Z cyklu Filozofia z akropoly Zlatý Bažant/
  10. Miroslav Binčík: Pellegriniho chrbát nikdy bolieť nebude. Jamkatá bábka zabúda


Už ste čítali?