reklama

Spájanie môjho mena a SaS

Viacero ľudí sa ma pýtalo prečo nie som na kandidátke SaS, najmä potom čo som prišiel o TV reláciu Dopravné postrehy. Veci sa majú takto:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu
(zdroj: www.strana-sas.sk)

Pred vyše rokom som dostal otázku od pána Sulíka, či by som bol ochotný vypracovať návrh a témy pre vznikajúcu stranu SaS ohľadom dopravy. Návrh som prijal. Následne som súhlasil aj s uverejnením môjho mena v článkuRichard Sulík - Predstavujem Vám môj tím, čo redakcia SME prijala s nevôľou a zrušila mi TV reláciu Dopravne postrehy pre "politickú angažovanosť".

Dostal som podmienku, že ak moje meno zmizne z článku pána Sulíka, tak TV relácia sa obnoví. Túto podmienku som neakceptoval, z dôvodu, že súhlas na zverejnenie mena som dal a stojím si za ním.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Fakt je však taký, že nie som členom strany SaS, nezúčastnil som sa volieb do VÚC a ani nie som na kandidátke SaS pre terajšie voľby do Národnej rady, hoci takúto ponuku som dostal.

Niektoré z mojich návrhov sa postupne dostali až do programu strany. Pre objektívnosť musím uviesť, že SaS sa aj v otázkach dopravy obrátila na viacero ľudí zaoberajúcich sa danou témou a návrhy od všetkých, boli podrobené analýze a kritike ostatných.

Týmto článkom chcem uviesť na správnu mieru názory v internetových diskusiách, kde ma kategorizujú za člena strany SaS, ako jej predstaviteľa pre dopravu. Moje vyjadrenia na blogu a iných médiách, nie sú vyjadreniam strany SaS a opačne.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Treba si uvedomiť, že keď chcete v doprave, alebo aj inej oblasti dosiahnuť akúkoľvek zmenu, ktorú je potrebné previesť do legislatívy, tak spolupráca s politickými stranami, ktoré sú ochotné počúvať a akceptovať návrhy iných, je jediné možné riešenie.
Viac v článku: Deň keď sa všetci zbláznili.

Jozef Drahovský

Jozef Drahovský

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 235
  •  | 
  • Páči sa:  1 050x

Venujem sa analýzam v doprave a vývoju v oblasti informačných technológií. Zoznam autorových rubrík:  DopravaRôzneZoznam článkov

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu