reklama

Ako som nebol na koncerte Mira Žbirku

Pred tým, než som si kúpil dva lístky na koncert Mira Žbirku (16.03.2006 19:00) som sa spýtal, či sú lístky na sedenie. Dostal som odpoveď, že sú len jedny lístky a kto prv príde, ten si môže vybrať, či bude sedieť alebo stáť. Kto príde tesne pred koncertom, zostane pre neho len to, čo bude volné. Ale situácia sa zmenila.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (28)
Obrázok blogu

Telefonoval som zo známymi, ktorí včera boli na koncerte v Sibamac Aréna NTC .Hoci prišli zavčasu a takmer všetky miesta na sedenie boli volné, organizátori ich sadnúť nepustili. Že vraj miesta na sedenie sú vyhradene len pre sponzorov. Tak zostali aj s kabátmi v rukách stáť 3 hodiny. Nebyť vynikajúceho výkonu Mekyho, odišli by podstatne skôr.

Zavolal som do Ticketportal v Poluse (kde som lístky kupoval) a žiadal vysvetlenie, ako je to s miestom na sedenie. Pán mi zopakoval to, čo povedal pri kúpe lístkov a odkázal ma, na ich centrálu. Tam mi to zdvihla pani, ktorá bola mojou informáciou prekvapená a povedal, že informácie o miestach na sedenie má od organizátora, ale pre istotu znova zavolá.

Následná odpoveď bola strohá a potvrdila moje obavy. Nedokážeme vám zabezpečiť, to čo bolo sľúbené pri kúpe lístkov - miesto na sedenie, ani keď prídete do sály ako prvý. Z tohto dôvodu navrhujeme odkúpenie lístkov za pôvodnú cenu naspäť. Keďže 3 hodiny stáť sa mi zdá moc dlho, súhlasil som s návrhom a išiel lístky vrátiť.

Predo mnou kupoval skupinka mladých ľudí lístky na iný koncert. Na obrazovke si vybrali presne miesta na sedenie a naň dostali lístky. Čiže technicky je zvládnutý aj predaj lístkov na konkrétne miesto. Zaujímavé bolo, keď sa rozhodli, že idú aj na Žbirku. Predavač im povedal novú informáciu, ktorú dostal z centrály, že lístky sú len na státie. Nato skupinka zmenila svoj zámer.

Podľa mňa, sa Ticketportal sa zachoval férovo. To isté sa nedá povedať o organizátorovi. (nejaký MZ Tour, s.r.o. ičo: 35794488)

Odkaz pre Mira Žbirku. Čo tak pre budúce turné si skúsiť zabezpečiť schopného organizátora, ktorý bude pravdivo informovať aj o takej maličkosti, ako je miesto na sedenie a či bude alebo nebude fungovať šatňa atd. Ak má sála miesta na sedenie, čo tak predávať vstupenky na konkrétne sedadlo, môže byť aj za dvojnásobnú cenu

Jozef Drahovský

Jozef Drahovský

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 235
  •  | 
  • Páči sa:  1 050x

Venujem sa analýzam v doprave a vývoju v oblasti informačných technológií. Zoznam autorových rubrík:  DopravaRôzneZoznam článkov

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu